اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار نظام را به تصویر می‌کشد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اقتدار نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار نظام را به تصویر می‌کشد

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مردم کاملا آمادگی دارند که همچون گذشته از انقلاب حمایت کنند و هجوم مردم برای دفاع از انقلاب همیشه موجب ناامیدی دشمنان شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخی مشکلات زودگذر در جامعه، گفت: برخی از این فشارها به‌دلیل توطئه خارجی دشمنان است و آن بخشی که مربوط به مدیریت داخلی است با تقسیم کار حل می‌شود.

ممدوحی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در سراسر دنیا، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی اگر توان شکست ما را داشتند، ابتدا مشکلات خود را حل می‌کردند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام بزرگوار را یک هدیه الهی دانست و بیان داشت: اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب بر فرد فرد ملت ایران واجب است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم در مورد توطئه دشمن، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال حمایت مردم از نظام را به نمایش می‌گذارد.

ممدوحی با تاکید به فهیم بودن ملت ایران و موقعیت‌شناسی و بصیرت مردم، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اقتدار نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز موجب بیداری مردم سراسر دنیا شده و بنیان انقلاب اسلامی براساس دستورات الهی است و بی‌شک می‌تواند بشریت را در سراسر عالم نجات دهد و به سمت کمال هدایت کند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول