اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

انقلاب اسلامی الهام‌بخش قیام‌ ملت‌های مسلمان بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: انقلاب شکوهمند ملت ایران در 22 بهمن 57، الهام‌بخش قیام‌ ملت‌های مسلمان در سال‌های اخیر بوده است.

انقلاب اسلامی الهام‌بخش قیام‌ ملت‌های مسلمان بوده است

عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اکثر کشورهای اسلامی تصور نمی‌کردند که قیام ملت ایران با سرنگونی رژیم دست‌نشانده پهلوی همراه شود.

وی تصریح کرد: برخی‌ها تصور می‌کردند که رژیم پهلوی و اربابان غربی طاغوت نمی‌گذارند که حرکت‌های انقلابی مردم ایران موفق باشد، چراکه آنها از قدرت ایمان ملت ما اطلاعی نداشتند.

فرماندار شهریار افزود: با وجود آنکه کشورهای غربی حمایت بی‌چون و چرایی از رژیم طاغوت داشتند، اما ملت ایران با ایمان راسخ به کار خود تحت هدایت مرجعیت معظم شیعه به ویژه امام خمینی (ره) حتی یک لحظه در قیام الهی خویش تردید نکرد.

* ایمان، اتحاد و حرکت در مسیر ولایت مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

جوهری ادامه داد: ایمان، اتحاد و حرکت در مسیر ولایت مهمترین عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران در 22 بهمن 57 است.

وی تاکید کرد: این پیروزی بزرگ و قطع دست کشورهای زورگوی غربی از منابع و ثروت ملت مسلمان ایران اسلامی الهام‌بخش ملت‌های آزاده و عدالت‌طلب در سراسر جهان به ویژه جهان اسلام شد.

فرماندار شهریار افزود: با وجود اینکه بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، همچنان شاهد هستیم که مردم سراسر جهان با الگو گرفتن از قیام مردم ایران علیه حکومت‌های فاسد و دست‌نشانده غرب اعتراض کرده و امیدوار به پیروزی هستند.

جوهری گفت: علت اصلی دشمنی غربی‌ها با ملت ایران نیز در این نکته نهفته است که آنها نمی‌خواهند یک ملت مستقل بوده و بدون نیاز به غربی‌ها در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر چه دشمنان اسلام و انقلاب بدون وقفه علیه ملت ایران توطئه کرده و در برابر مسیر پیشرفت ما مانع‌تراشی می‌کنند، اما اگر در مسیر ولایت حرکت کرده و اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم، به طور قطع در آینده نیز توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را با قاطعیت خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول