اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه‌ پایبندی به ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: باورهای مردم ایران ریشه در دستورات الهی دارد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانگر پایبندی مردم به باورها و ارزش‌ها است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه‌ پایبندی به ارزش‌هاست

سردار بهمن ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به این مطلب که انقلاب‌اسلامی بزرگترین رویداد در عصر حاضر که تحلیل آن کاری عمیق و در حیطه اندیشمندان بزرگ است، تصریح کرد: امروز مردم ایران با الگو گرفتن از قیام امام حسین(ع) و با هدایت پیامبرگونه امام راحل در اوج عزت و افتخار زندگی می‌کنند.

وی با مقایسه وضع زندگی مردم در قبل و بعد از انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام بزرگوار (ره) توجه خود را به مستضعفان معطوف داشتند و امروز که خواسته امام خمینی (ره) که فرمودند یک تار موی شما کوخ‌نشینان را با تمام دنیای کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم، محقق شده و نظام‌اسلامی طلایه‌دار اجرای فرامین دین مبین اسلام است.

ریحانی با حساس دانستن مقطع کنونی ایران‌ اسلامی در داخل و عرصه ‌بین‌الملل ادامه داد: امروز مردم ایران اسلامی تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌اند و برخلاف ادعاهای کینه‌توزانه مستکبران، پای انقلاب خویش ایستادند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه، حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف را نشانه‌ای از بصیرت و فهم ملت ایران دانست و گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال تجلی ارادت مردم ایران به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا است.

وی در پایان بیان داشت: باورهای مردم ایران ریشه در دستورات الهی و عمق جانشان دارد و مردم در این راهپیمایی ثابت خواهند کرد که پایبندی به باورهایشان در مقابل مشکلات زودگذر بسیار با ارزش‌تر است.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول