اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 3 موسسه فرهنگی قرآن و عترت در بجنورد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر سه موسسه فرهنگی قرآن و عترت در بجنورد افتتاح شد.

افتتاح 3 موسسه فرهنگی قرآن و عترت در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی اظهار کرد: مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ و اعتلای قرآنی است که مدیران این مؤسسات می‌بایست در راستای توسعه و تعمیم آموزش، تدبر و حفظ قرآن کریم تلاش کنند.

وی در افتتاح مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت «راه نور» به مدیر مسئولی «فاطمه صمدی» و موسسه فرهنگی قرآن و عترت «حوراء» به مدیر مسئولی «لیلا شاه‌پسندی» موسسه فرهنگی قرآن و عترت «یاسین»  به مدیر مسئولی «سمیه جهان» گفت: مرکز هماهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور به منظور کاهش دغدغه‌های مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در خصوص تأمین مکانی برای فعالیت‌های قرآنی اعتباری بالغ بر 470 میلیون ریال بابت رهن ساختمان به صورت بلاعوض به حساب این مؤسسات قرآنی واریز کرده است.

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 150جلد قرآن کریم نفیس از سوی دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مؤسسات اهدا شد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول