اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

22 بهمن فرصت نمایش اقتدار ملی ایران است

خبرگزاری فارس: دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را گرامی داشت و اعلام کرد: 22 بهمن ماه فرصتی برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملی در برابر توطئه‌جویان مستکبر است.

22 بهمن فرصت نمایش اقتدار ملی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبارستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه بنا نهاد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بیست‌ و دوم بهمن ماه یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با حرفی نو به میدان آمد و طنین آرمان‌هایش امروز از خاورمیانه تا قلب اقتصادی آمریکا شنیده می‌شود. اینک جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که به لطف خداوند متعال آثار این انقلاب در جهان هویدا شده و پیام انقلاب اسلامی به قلب تمام آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: اکنون بیداری اسلامی به عنوان یک پدیده متأثر از نهضت فکری جمهوری اسلامی ایران در قالب یک جنبش اجتماعی و سازمانی رخ نموده است. این جریان در عرصه منازعات سیاسی و امنیتی علاوه بر اینکه موجودیت و نفوذ خود را به اثبات رسانیده است می‌رود تا به قدرت بلامنازع نقش آفرین در سطح جهانی تبدیل شود.

در ادامه اطلاعیه دفتر تبلیغات اسلامی اضافه شده است: 22 بهمن ماه فرصتی است برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملی در برابر توطئه‌جویان مستکبر که بی‌شک مردم بصیر ایران آگاهند در این مقطع ویژه از زمان حضور مقتدرانه ملت ایران، صف‌آرایی در صحنه جنگ نرم و نمادی از مشروعیت نظام بوده و گامی است که به لطف الهی در کنار حضور پرشور در انتخابات آتی برداشته خواهد شد و همچون گذشته بازدارنده در برابر دسیسه‌چینی‌های شیطان‌ بزرگ خواهد بود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه اضافه شده است: دفتر تبلیغات اسلامی در طلیعه سی و چهارمین تولد دوباره ایران سرافراز با گرامیداشت سی و چهارمین بهار انقلاب و دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گران‌قدر این انقلاب از مردم فهیم و شریف ایران دعوت می‌کند در این برهه حساس از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور منسجم، آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگی و یکپارچگی ملتی سرافراز، تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری کرده و ضمن حمایت از دستاوردهای انقلاب بر تداوم راه امام(ره) و خط امام(ره) که راه همیشگی ملت ماست تاکید ورزند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول