اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین روز از دهه فجر

کانال آبیاری عمومی پاطاق در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از دهه فجر در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی که با حضور فرماندار سرپل‌ذهاب در این شهرستان برگزار شد کانال آبیاری عمومی پاطاق به بهره‌برداری رسید.

کانال آبیاری عمومی پاطاق در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، فرماندار سرپل‌ذهاب در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دهه مبارک فجر در این شهرستان، اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و رهبری امام راحل(ره) است که اسلام را دوباره در ایران زنده کرد.

میرزا مراد پیرو تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، اسلام جایگاه ارزشمند و والای خود را به دست آورد.

وی با اشاره به نقش رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب‌اسلامی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون رهبری امام (ره) بود و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش کلیدی برعهده دارند.

پیرو در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر با هدف ارائه خدمات مطلوب و معرفی دستاوردهای انقلاب به مردم صورت می‌گیرد، گفت: بهره‌برداری این پروژه‌ها موجب آشنایی هر چه بیشتر مردم با دستاوردهای ارزنده انقلاب است.

گفتنی‌ است: در این مراسم ایستگاه سنجش و نمایش آلاینده‌های جوی شهرستان سرپل‌ذهاب با کل اعتبار تخصیصی به ایستگاه 150 میلیون تومان است که 20 میلیون تومان هزینه ساخت ساختمان ایستگاه و 130 میلیون تومان هزینه خرید دستگاه‌های آنالیزور و خرید ترانس برق سه فاز و نصب آن‌ها را در بر داشته، که با راه‌اندازی این ایستگاه گروه‌های عمده گازهای آلاینده و نیز ریز گرده‌ها به صورت لحظه به لحظه سنجش و نمایش داده می‌شود.

و همچنین کانال آبیاری عمومی پاطاق به طول 780 متر و اعتبار هزینه شده 800 میلیون ریال، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول