اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب اعلام کرد

تبعیت از فرامین رهبری بارزترین پیام راهپیمایی 22بهمن امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال از لحاظ ملی و بین‌المللی از اهمیت خاص و بسیار فراوانی برخوردار است.

تبعیت از فرامین رهبری بارزترین پیام راهپیمایی 22بهمن امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهرستان بناب اظهار کرد: تمام افراد به‌خصوص مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی‌های لازم و کافی را برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی مهم سیاسی، ملی و دینی فراهم سازند، چراکه چشم تمام دوستان و دشمنان ایران در 22 بهمن به این راهپیمایی دوخته خواهد شد.

وی گفت: باید تمام اقشار جامعه اعم از دانشگاهیان، اصناف، کارگران و بسیجیان دوشادوش همدیگر در این راهپیمایی بزرگ حضوری حماسی و گسترده داشته باشند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: در این روز بزرگ و تاریخی مردم ولایت‌مدار شهرستان بناب در کنار مردم میهن ایران اسلامی همچون گذشته بار دیگر نشان خواهند داد که همچنان در رکاب رهبری برای تداوم انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند.

برقی سپس اصرار بر ارزش‌های انقلاب، شهدا، امام راحل و تبعیت از فرامین و منویات رهبری را مهم‌ترین و بارزترین پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد و گفت: درآستانه انتخابات ریاست جمهوری دشمنان نظام اسلامی نگاهشان به راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران است تا ببینند تحریم‌ها چقدر در روحیه مردم ایران تأثیر گذاشته است.

وی تصریح کرد: قطعاً مردم با حضور پرشور و گسترده خودشان در این راهپیمایی تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول