اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور بناب گفت: اساتید و دانشجویان در کنار ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد ملی، انسجام اسلامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

راهپیمایی 22 بهمن تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسین غفوریان ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت:  اساتید و دانشجویان در کنار ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود و با حفظ تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و نقشه‌های شوم آنها را نقش برآب خواهند کرد.

وی از تمام قشرهای مختلف جامعه خواست تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و به موقع خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش برآب کنند.

غفوریان ادامه داد: در حالی که نقشه‌های پلید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی کیان و وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌مان را نشانه گرفته‌اند، اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی کردن توطئه‌های پلید خود مواجه خواهند کرد.

انتهای پیام/60004/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول