اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد

تفکر مقاومت و خودکفایی؛ منتخب ملت ایران در انتخابات 92

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 همانند دو انتخابات گذشته، تفکر مقاومت، ایستادگی و خودکفایی را انتخاب و تکلیف خط سازش با دشمن را یکسره خواهند کرد.

تفکر مقاومت و خودکفایی؛ منتخب ملت ایران در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی روستایی در ورزقان، در جمع اهالی روستای ارزیل، خاطرنشان کرد: نظام سلطه و استکبار جهانی اساس انقلاب اسلامی را که همان دیانت و اسلامیت است نشانه رفته و به همین جهت دشمنی ما با استکبار تمامی ندارد.

وی با بیان این که ملت ایران هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرده، افزود: جنگ هشت ساله قابلیتی برای ما ایجاد کرد که به واسطه آن توانستیم به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل شویم و اکنون نیز توانایی داریم که تهدیدهای اقتصادی دشمن را به فرصتی برای رونق و شکوفایی کشور تبدیل کنیم.

علیرضابیگی تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا ملت ایران را از ثروت نفت محروم کند که در این راستا رهایی از وابستگی اقتصاد کشور به ثروت نفت و تعریف منابع جدید برای تحصیل ارز می‌تواند تهدیدها و تحریم‌های دشمن را خنثی کند.

وی دستیابی به جایگاه برتر اقتصادی در منطقه را بدون اصلاح ساز و کارهای اقتصادی بسیار دشوار دانست و گفت: گام اساسی در این زمینه تغییر شیوه توزیع ثروت‌های ملی و سپردن این ثروت‌ها به دست خود مردم است.

علیرضابیگی افزود: سیستم توزیع ثروت که در گذشته وجود داشت موجب انباشته شدن ثروت در دست عده‌ای خاص و فساد و سوء استفاده از فرصت‌های اقتصادی شده بود و نباید بار دیگر این تجربه را تکرار کنیم.

وی تصریح کرد: دولت در صدد است با اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش یارانه نقدی، ثروت کشور را به دست خود مردم بسپارد تا مردم اقتصاد را مدیریت کنند که این امر لازمه واقعی شدن شرایط اقتصادی است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق زلزله‌زده را نماد توجه ویژه دولت به این مناطق دانست و گفت: افتتاح این پروژه‌ها مکمل اقدامات بازسازی در این مناطق بوده و کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی زمینه توسعه و پیشرفت این مناطق فراهم شود.

وی با بیان این که محبت مردم به دولت نشانه اعتماد متقابل بین مردم و دولت است، افزود: حضور در جمع مردم برای ما بسیار شیرین و گواراست و ما به عنوان مسئولان دولت حاضر نیستیم کمترین خدشه‌ای به منافع مردم وارد شود.

با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان ورزقان، چهار پروژه عمران روستایی از جمله آسفالت راه پنج روستا و گازرسانی به 9 روستای این شهرستان در روستای ارزیل از توابع بخش خاروانا افتتاح شد.

انتهایپ یام/60007/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول