اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الیگودرز:

تجمیع روستاهای الیگودرز خدمات‌رسانی را تسریع می‌بخشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌الیگودرز گفت: ‌یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که باعث عدم خدمات‌رسانی خوب و مطلوب به مردم ‌شده پراکندگی زیاد روستاهای این شهرستان است.

تجمیع روستاهای الیگودرز خدمات‌رسانی را تسریع می‌بخشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌ الاسلام رضا حقیان شب گذشته در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که باعث عدم خدمات‌رسانی خوب و مطلوب به مردم ‌شده پراکندگی زیاد روستاهای این شهرستان است.

وی اظهار داشت: با توجه به ‌این پراکندگی‌ها، هزینه‌های شهرستان بسیار بالا رفته است و در صورتی که مسئولان موفق به تجمیع روستاها شوند، ‌خدمات‌رسانی بهتری ارائه می‌شود.

امام جمعه شهرستان الیگودرز ضمن تشکر از خدمات صدا و سیمای لرستان، راه‌اندازی و دریافت دیجیتالی شبکه‌ها را در این شهرستان از آرزوها و خواسته‌های مردم دانست که به حقیقت پیوسته است.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این دیدار ضمن تشریح خدمات صورت گرفته در سطح استان گفت: درحال حاضر در بخش سیما 18 ساعت و در بخش رادیو 20 ساعت برنامه از شبکه‌های استانی برنامه پخش می‌شود که بالغ بر 99,5 درصد استان از این برنامه‌ها بهره‌مند هستند.

فتاح کمری افزود: در حال حاضر 80 درصد استان از 15 ایستگاه و 20 درصد دیگر استان که عمداً روستاها هستند، از 285 ایستگاه شبکه دریافت می‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر تنها 50 روستای استان شبکه استانی را دریافت نمی‌کنند.

انتهای پیام/2304/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول