اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان قزوین اعلام کرد

1.73 میلیارد ریال کمک به خانواده‌های مددجوی قزوینی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 730 میلیون ریال به خانواده زندانیان کمک شده است.

1.73 میلیارد ریال کمک به خانواده‌های مددجوی قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل زندان‌های قزوین سیدمحمود سیدی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری به 501 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قزوین مبلغ یک میلیارد و 739 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از کمک‌های اعطا شده به خانواده زندانیان 600 میلیون ریال کمک غیرنقدی بوده و مبلغ بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته رشد مضاعفی را نشان می‌دهد.

سیدی به عملکرد سال گذشته انجمن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 435 خانوار تحت پوشش این مرکز بوده‌اند که در مدت زمان یک سال پیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال به این افراد کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارائه شده است.

وی اذعان داشت: مبالغ اهدایی در قالب کمک به صورت مستمری، مسکن، ازدواج و جهیزیه، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و مددکاری و مشاوره به خانواده مددجویان بوده و سعی بر آن است تا در ارائه خدمات و کمک‌های مذکور دقت و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/2667/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول