اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی:

مبانی نظری انقلاب در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های استان مرکزی گفت: مبانی نظری انقلاب در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شکل گرفته و توسعه و گسترش یافته است.

مبانی نظری انقلاب در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، ‌مهدی ایمانی‌مقدم اظهار داشت: جامعه دانشگاهی در حوادث قبل و بعد از انقلاب اسلامی و به منظور حفظ آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا حضوری همیشگی، پرشور و گسترده داشته است.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان خود را بانیان انقلاب اسلامی می‌دانند و رسالت حفظ انقلاب را بر دوش خود احساس می‌کنند و در این راستا باید با معرفت و بصیرت مضاعف در میادین مختلف علمی حضور داشته باشند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های استان مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران همیشه در حال پیشرفت است و روحیه انقلابی ملت ایران همیشه زنده و پویا خواهد ماند افزود: تبیین وضعیت تمدنی دنیای امروز و پیچیدگی شیوه‌های استعماری مستکبران، شناخت مؤلفه‌های انقلاب و اهداف انقلاب و تبیین آن برای دنیای معاصر از رسالت‌های عمیق جامعه دانشگاهی است.

مسوول کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان مرکزی میثاق با آرمان‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در بیت امام راحل(ره) در شهرستان خمین، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و نقاشی، اعزام دانشجویان به سفر راهیان نور، ارسال پیامک‌های انقلابی، غبارروبی از مرقد شهدای گمنام و بازدید از موزه عبرت نیاوران را از برنامه‌های ستاد دهه فجر دانشگاهیان استان مرکزی عنوان کرد.

ایمانی‌مقدم گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمارهای انقلاب و کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات «دانشجو و انقلاب اسلامی» و «آگاهی و بصیرت‌بخشی دانشجو و انتخابات 92» و نشست‌های دانشجویی با موضوع «تبیین اندیشه‌های امام و رهبری» در مجتمع فرهنگی واحد اراک در رامسر و برگزاری مسابقات ورزشی (فوتسال، شنا، دو و میدانی و تنیس روی میز)، برگزاری کوهپیمایی و... از دیگر برنامه‌هایی است که در حال انجام است.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول