اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران:

هیچ تیمی حریف صبا نیست / از دیدن فوتسال صبا لذت بردم

خبرگزاری فارس:‌ سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: به نظر من با بازی فوق‌العاده‌ای که صبا ارائه می‌کند هیچ تیمی در قم نمی‌تواند جلودار این تیم باشد.

هیچ تیمی حریف صبا نیست / از دیدن فوتسال صبا لذت بردم

محمود خوراکچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در قم در خصوص مصاف تیمش با صبای قم تصریح کرد: بازی خوبی  بود و خوشحالم از اینکه توانستیم در مقابل قوی‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر فوتسال نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما برای باختن به قم نیامده بودیم، شناخت خوبی از صبا داشتیم در واقع بازیکنان این تیم را که سرشار از تکنیک و قابلیت‌های فنی هستند را برای تیم و بازیکنان خودمان به خوبی ارزیابی و آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم با آنها چگونه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران بیان داشت:‌ بازی به سبب اینکه صبای قم در خانه بازی می‌کرد و مورد حمایت تماشاگران خودی بود، به هر حال حساسیت‌های بالایی داشت، ما می‌دانستیم که صبا می‌خواهد در هر شرایطی در این بازی برنده باشد و این کاملاً طبیعی است چون آنها به دنبال قهرمانی هستند.

وی یکی از مشکلات تیمش برای این بازی حساس خارج از خانه برابر صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را نداشتن سه بازیکن اصلی خود عنوان کرد و بیان داشت: ما نفرات خوبی را در قم به همراه نداشتیم و اگر آنها بودند مطمئناً برای تعویض دستمان بازتر بود.

خوراکچی با بیان اینکه پیش از این با تیم‌های مختلفی در قم مقابل فوتسالیست‌های قمی به خصوص در تیم ارم کیش قم قرار گرفته است بیان کرد: از دیدن فوتسال صبا لذت بردم به نظر من هیچ تیمی نمی‌تواند در برابر این تیم حتی به یک امتیاز هم فکر کند چه برسد به اینکه بخواهد در قم پیروز شود.

وی جنگ قهرمانی در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را صد در صد بین تیم‌های فوتسال صبای قم و گیتی پسند اصفهان دانست و تاکید کرد: به نظر من اگر صبایی‌ها با توجه به یک امتیاز برتری نسبت به حریف اصفهانی قدر بازی‌های آتی خود را بدانند، می‌توانند از هم اکنون بخت اول قهرمانی در لیگ برتر باشند چون قابلیت‌های زیادی در این تیم و بازیکنان با تکنیک آن دیدم.

تیم فوتسال میثاق تهران در دیداری خارج از خانه از هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با هدایت محمود خوراکچی برابر صبای قم هشت بر پنج شکست خورد و با 23 امتیاز در میانه جدول باقی ماند.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول