اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

اجرای 30 پروژه عمرانی بابل توسط سپاه پاسداران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بابل گفت: در سال جاری، اجرای 30 پروژه عمرانی بابل به سپاه واگذار شده است.

اجرای 30 پروژه عمرانی بابل توسط سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین فلاح امروز در مراسم افتتاحیه خانه بهداشت کریم‌کلا بابل اظهار داشت: باید اهداف سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را در ایام‌الله دهه فجر سرلوحه کار خود قرار داده زیرا امنیت امروز ثمره فداکاری شهدا است.

وی افزود: فلسفه تشکیل نهاد مقدس سپاه و بسیج همزمان با پیروزی انقلاب برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب بود چرا که باید از انقلابی که در شرایط خفقان به پیروزی رسید پاسداری می‌شد.

فلاح بیان داشت: برای پاسداری در اوج تهاجمات دشمن باید نهادی تشکیل می‌شد که نظام را در شرایط مختلف حفظ کند که این مهم به عهده سپاه و بسیج سپرده شد.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه برای سپاه و بسیج زمان و مکان مفهومی ندارد، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیاز به نیروی رزمی ما بود و امروز خود را مکلف می‌دانیم در شرایطی که جنگی در کار نیست از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

فلاح تصریح کرد: افتخار می‌کنیم تمام پروژه‌هایی که به بسیج و سپاه واگذار شد زودبازه بوده و با کمترین هزینه به بهترین نحو ممکن انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اجرای 30 پروژه عمرانی بابل به سپاه واگذار شده است، اظهار داشت: تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج، هفته دولت و تعدادی در ایام‌الله دهه فجر امسال اجرا و بهره‌برداری شده که افتتاح خانه بهداشت روستای کریم‌کلا از جمله این پروژه‌ها است.

این مسئول اذعان داشت: ما مدیون خون شهدا و روح پاک امام (ره) بوده و هر جا نیاز باشد به ویژه در عرصه سازندگی همانگونه که در طول انقلاب به بهترین نحو از انقلاب حفاظت کردیم خدمت می‌کنیم.

فلاح بیان داشت: این مردم سزاوار خدمت بوده و مسئولان باید خدماتی در حد توان خود به مردم ارائه دهند، ما مدیون مردمی هستیم که در طول تاریخ همانند آن‌ها را سراغ نداریم، این وظیفه ما است که برای خدمت‌رسانی به مردم به هر شکلی کوتاهی نکرده و از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/86009/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول