اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد و مهر خواستار شد

احداث پلیس راه در محورهای لامرد و مهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خواستار احداث پلیس راه‌ در محورهای مواصلاتی این دو شهرستان شد.

احداث پلیس راه در محورهای لامرد و مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح پاسگاه پلیس راه لامرد ـ شیراز با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: شهرستان لامرد دارای ظرفیت‌های بسیار بالا به‌ویژه در زمینه صنعت است.

سید موسی موسوی افزود: در آینده نزدیک این شهرستان به قطب صنعت جنوب کشور و ترانزیت جنوب فارس تبدیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توسعه چهارراه‌های ارتباطی در شهرستان لامرد بسیار مهم و حیاتی است، گفت: در حال حاضر 400 کیلومتر راه در لامرد احداث و یا در حال احداث است که این شهرستان را به طور کامل از بن‌بست خارج می‌کند.

موسوی مسیر توسعه فارس و متصل شدن این استان به خلیج همیشه فارس را از مرکز استان و شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، خنج و لامرد اعلام کرد و در همین زمینه ادامه داد: فارس باید از صنایع دریایی استفاده کامل کند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: این محور، مسیر حیاتی و ویژه است که مرکز استان فارس را به دریا متصل می‌کند.

وی به ساخت آزادراه لامرد ـ پارسیان استان هرمزگان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تنگناهای اقتصادی که وجود داشت مجوز احداث چنین پروژه‌هایی صادر نمی‌شد اما با پیگیری‌های شبانه‌روزی موفق به أخذ مجوز ساخت آزاد راه لامرد ـ پارسیان شدیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساخت آزادراه لامرد ـ پارسیان تنها برای شهرستان‌های لامرد و مهر نیست بلکه متعلق به تمام شهرستان‌های جنوبی استان فارس است.

موسوی در ادامه، ساخت پاسگاه پلیس راه لامرد ـ شیراز را یکی از پروژه‌های مهم در این شهرستان در ایام‌ الله دهه فجر دانست و خواستار احداث پلیس راه‌های دیگر در محورهای مواصلاتی این دو شهرستان از سوی مسئولان مرتبط با این موضوع شد.

انتهای‌پیام/2448/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول