اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه میامی:

معروفات و منکرات نباید جایشان عوض ‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه سیدالشهدا(ع) شهرستان میامی گفت: امروز مردم و متدینان نباید بگذارند تا معروفات و منکرات جایشان عوض ‌شود.

معروفات و منکرات نباید جایشان عوض ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام حسن مومنی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر میامی بیان کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، ابتدا باید خودمان عامل باشیم تا در دیگران موثر واقع شود.

مدیر حوزه علمیه سیدالشهدا(ع) شهرستان میامی اظهار داشت: اگر در خانواده پدر و مادر نماز اول وقت بخوانند، فرزندان هم از آنها یاد می‌گیرند.

مومنی افزود: در امر به معروف، تادیب به عمل بهتر از دستور به زبان عمل می‌کند و تاثیرگذارتر است.

مدیر حوزه علمیه سیدالشهدا(ع) شهرستان میامی خاطرنشان کرد: مقدمه امر به معروف و نهی از منکر، خود فرد است و اگر هر فردی از خودش آغاز کند، حرفش در جامعه تاثیرگذارتر خواهد شد.

مومنی با اشاره به روایتی از معصومین گفت: زمانی در جامعه اتفاق می‌افتد که امر به معروف و نهی از منکر اگر نباشد، معروفات و منکرات جایشان عوض می‌شود و ارزش‌ها، ضدارزش و ضدارزش‌ها، ارزش می‌شوند.

حجت‏الاسلام اباذر محمدی، مسئول شجره طیبه صالحین شهرستان میامی نیز در این نشست یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس خوب حتی از جهاد هم بالاتر است؛ چون پایه دین و اساس جهاد را محکم و استوار می‌کند.

وی افزود: وقتی که همه افراد به معنای واقعی در متن مسائل کشور حضور داشته باشند و همه در کارهای جامعه اهتمام داشته و آگاه باشند، کشور به سمت تعالی پیش می‏رود.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول