اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس تأکید کرد

پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقاضای آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: باید از منویات مقام عظمای ولایت پیروی کرده و به دستورات ایشان عمل کنیم.

پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت ‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در آیین سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهر قزوین اظهار داشت: آنچه زمینه قهر و خشم استکبار جهانی را فراهم آورده دانش هسته‌ای ایران اسلامی نیست، پرتاب موشک به بیرون از فضا نیست، پرتاب ماهواره و قرار گرفتن آن در مدار نیست بلکه کودتای علم و رشد دانش و تبدیل دانش به فناوری‌های نوین در کشور است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه باروری علم و دانش را در کشور فراهم کرد و این حرکت بالنده به دنیا مخابره شد و خشم و قهر آمریکا و ایادی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی به خاطر این حرکت‌های تأثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه رشد علم و دانش در کشور به صورت تساعدی است، تأکید کرد: استکبار جهانی بداند قدرت ایران اسلامی دو بال علم و دانش است که تکیه بر ایمان و تقوا دارد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه قطعا آینده‌ای درخشان در انتظار ایران اسلامی قرار دارد، افزود: امروز تمام دنیا نتایج بالنده علم و دانش را در ایران اسلامی مشاهده می‌کنند و این علم و دانش به صورت استثنایی در حال رشد و رویش بوده و استکبار جهانی به قدرت ایران در زمینه‌های فناوری‌های علمی حراس و وحشت دارد.

خطیب موقت جمعه قزوین با تأکید بر شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیان کرد: این بار نیز مردم با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه‌ای بزرگ را خلق خواهند کرد و وحدت و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به قدرت دفاعی ایران اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از هشت سال جنگ نابرابر امروز از قدرت نظامی بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که قدرت نظامی و امنیتی آمریکا در خاورمیانه را مهار کرده است.

وی با اشاره به شکست قدرت شیطانی آمریکا در عراق اذعان داشت: قدرت ایران اسلامی برآمده از گوهر معرفت و دانش بوده و این علم و دانش است که جامعه را به اقتدار می‌رساند.

ابوترابی‌فرد اضافه کرد: کشور جایگاه مناسبی در علم و دانش در سطح جهان دارد و مسیر علم و دانش را به سرعت می‌پیماید.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به تأثیر ولایت فقیه در جامعه تصریح کرد: معظم‌له، رهبری شجاع، بی‌اعتنا به دنیا، مجری دستورات خداوند، پرخاشگر در برابر زیاده‌خواهان و خاضع در برابر مؤمنان هستند و تداوم این انقلاب در تثبیت جایگاه ولایت است و پیوند ولایت فقیه با مردم رمز اقتدار و عظمت کشور است.

ابوترابی‌فرد به فعالیت‌های نیروی هوایی کشور اشاره کرد و افزود: نیروی هوایی که به تعبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را باید نیروی الهی نامید، نیروهای الهی هستند که در مقاطع حساس عزت و اقتدار را برای ملت آفریدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقاضای آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران عنوان کرد: باید از منویات مقام عظمای ولایت پیروی کرده و به دستورات ایشان عمل کنیم.

امام جمعه موقت قزوین ابراز داشت: زمانی نظام آمریکا با تکیه بر دانش، علم و فناوری، خود را ابر قدرت جهان می‌دانست و پس از فروپاشی شوروی در اندیشه ایجاد نظام تک‌ قطبی در جهان بود اما نظام مقدس جمهوری اسلامی با تولید علم و تولدش، فریاد ناکارآمدی نظام سلطه، زیاده‌خواهی آمریکا و مظلومیت اسلام و همچنین فریاد مبارزه با رژیم اسرائیل را در جهان طنین‌انداز کرد.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: این آمریکای جنایت‌کار از هر طریقی به دنبال آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یک روزی با جریان منافق، فتنه و ادعای دموکراسی به دنبال ضربه به نظام بوده و روزی نیز از راه تحریم و قطع شبکه ایران در ماهواره به دنبال تحقق این هدف است.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران از تمام مشکلات عبور خواهد کرد و با پیروزی این راه را می‌پیماید.

ابوترابی‌فرد در خاتمه اظهار داشت: ایران اسلامی در کوتا‌ه ترین زمان اقتصاد مولد و پویایی را در صحنه جهانی پدید می‌آورد.

انتهای پیام/77003/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول