اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

ترس از نفوذ اسلام بیش از فناوری هسته‌ای ایران دشمن را می ترساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمن از انرژی هسته‌ای ما نمی‌ترسد، گفت: ترس از نفوذ اسلام و تاثیرگذاری ایران بیش از فناوری هسته‌ای دشمن را هراسان کرده است.

ترس از نفوذ اسلام بیش از فناوری هسته‌ای ایران دشمن را می ترساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ایمان و اعتقاد، اطاعت از رهبری و اتحاد مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم دست نشانده طاغوت با وجود حمایت شرق و غرب نتوانست در مقابل قیام مردمی که با دست خالی ولی با ایمان و اتحاد پشت سر امام خود حرکت کردند، بایستد، افزود: دشمن این رمز و موفقیت را شناسایی کرده، بنابراین با تمام توان خود را برای شکست این سدهای محکم به میدان آورده است.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور کرد: استکبار جهانی با تحمیل جنگ هشت ساله، ترور شخصیت‌ها مردم بی‌گناه، اعمال تحریم‌های مختلف، تهاجم فرهنگی سعی کرده این انقلاب مردمی را با شکست روبرو کنند، اما با ایمان مردم، وحدت، همدلی و اطاعت از رهبری موفق نشده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن از پای ننشسته و ایمان و اعتقاد و وحدت مهم را با جنگ نرم مورد حمله قرار داده است.

میردامادی با تأکید بر اینکه تبلیغات رسانه‌ها و ماهواره‌های غربی و اعتیاد به عنوان توطئه‌های دیگر دشمن، دین و هویت ملت ایران به ویژه نسل جوان ما را مورد حمله قرار داده است، تصریح کرد: خانواده‌ها و مسئولان ذی‌ربط باید مراقب این توطئه‌های خاموش و بی صدا اما خانمان سوز باشند.

وی با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکره با امریکا بیان کرد: همان طوری که رهبری فرمودند، مذاکره با تهدید و تحریم معنی نمی‌دهد و در این شرایط اگر کسی بخواهد مذاکره کند، مردم ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند و به هیچ عنوان تسلیم زورگویی‌های آمریکا نمی‌شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دستاوردهای نظام طی 34 سال گذشته بیان کرد: با وجود مشکلات و تحریم طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی و با توکل به خدا، خودباوری و تلاش جوانان و اندیشمندان این مرز و بوم موفق شدیم در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، نظامی، هوافضا، انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادی رشد چشمگیری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمن از انرژی هسته‌ای ما نمی‌ترسد، زیرا خودشان بمب‌های اتمی دارند و می‌دانند ایران اسلامی نه نیاز به بمب اتم دارد، نه دین به ما چنین اجازه‌ای را می‌دهد، اما ترس آنها از بیداری ملت‌هاست که به یمن انقلاب اسلامی در دنیا در حال افزایش و حتی به کشورهای اروپایی و امریکا سرایت کرده است.

انتهای پیام/2301/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول