اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌های جداگانه

نهادها و سازمان‌های استان بوشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند

خبرگزاری فارس: دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف در بیانیه‌های جداگانه، مردم ولایتمدار استان بوشهر را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواندند.

نهادها و سازمان‌های استان بوشهر مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در بیانیه‎ای که به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی از سوی فرمانده انتظامی استان بوشهر صادر شده، آمده است: صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمی هستند که در اثر صبر نوبت ظفر آید.

در این بیانیه آمده است: دهه فجر یادآور وحدت کلمه، صداقت در گفتار و عمل به راهبردهای نشأت گرفته از اندیشه‎های خدایی امام راحل است و دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که در سایه وحدت، همدلی، خودباوری، خدامحوری توانست رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را به مزبله تاریخ بفرستد و ظلم‌ستیزی را به بشریت بیاموزد.

در این بیانیه افزوده شده است: فرماندهی انتظامی استان بوشهر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا تبریک گفته و از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون این ملت غرورآفرین را تحت توجهات خاصه بقیة‌الله الأعظم امام زمان(عج) مسئلت می‎کنیم.

حضور آگاهانه تلاشگران صنعت نفت در راهپیمایی 22 بهمن

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران نیز در بیانیه‌ای گفت: تلاشگران صنعت بالنده نفت در پایانه‌های نفتی ایران همپای اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، مانند سال‌های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در ایام‌الله دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهند داشت.

سیدپیروز موسوی در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: حماسه سترگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران که تبلور عینی جانفشانی و ایثارگری ملت همیشه سرافراز ایران عزیز است، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا(ص)، حضرت امام خمینی(ره) و نثار خون هزاران شهید گلگون‌کفن میهن اسلامی به انجام رسید و غرور استکبار و ابرقدرت‌ها را درهم شکست و به نیم قرن ظلم و استبداد رژیم منحوس پهلوی خاتمه بخشید.

جامعه ورزش بوشهر پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه را نمایش می‌دهند

جامعه ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن، پیوند ناگسستنی ملت از ولایت فقیه را به نمایش خواهد گذاشت.

در این بیانیه که جامعه ورزش استان بوشهر از مردم غیور و ولایت‌مدار استان برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرده، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی بود که ملت مظلوم ایران با بصیرت، آگاهی و اتحاد با یکدیگر در مقابل رژیم طاغوت به پا خواستند و با فریادهای خود به آرمان‌های مقدس امام خمینی(ره) و دین مبین اسلام لبیک گفتند.

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن یادآور سال‌ها مظلومیت مردم غیور این سرزمین است که با دستان خالی و دلاورمردی‌های مردان و رشادت‌های زنان در برابر ظلم و فساد و حق‌کشی ایستادگی کردند.

انتهای پیام/66006/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول