اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 279

مسئولان ورامین بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند

خبرگزاری فارس: شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ورامین با صدور بیانیه‌ای، بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.

مسئولان ورامین بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا کارخانه شهردار و محمد حسن فرجی رییس شورای اسلامی شهر ورامین با صدور بیانیه مشترکی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است: مردم نجیب، مومن، انقلابی، بصیر و ولایتمدار شهر ورامین، بما صبرتم فنعم عقبی الدار؛ مجاهدت و حرکت بی‌بدیل تاریخی و مذهبی انسان‌های وارسته بزرگ در حمایت از مرجعیت و ولایت درپانزدهم خرداد 1342 و در پی دستگیری حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر ثبت تاریخی در حقیقت منشاء حرکت و جوشش و به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی بر دیکتاتوری پهلوی بود و هر چه بیشتر از زمان آن قیام خونین می‌گذرد تاثیرات آن آشکارتر می‌شود شما مردم خوب نه فقط از سهام‌داران انقلاب بلکه از صاحبان انقلاب اسلامی هستید، همانگونه که در لحظه لحظه‌های حساس پا در رکاب ولایت تاپای جان از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کرده‌اید.

حضور پر تعداد و تقدیم 1400 شهید در دفاع مقدس، حضور در صحنه‌های انتخابات و راهپیمایی‌های با شکوه روز قدس و بیست و دوم بهمن سال‌های ماضی به‌ویژه حضور پررنگ در مقابله با فتنه 88 و بسیاری دیگر که مجال گفتن در این مقال نیست.

این بیانیه افزود: شرایط حساس کنونی کشور و مشکلات برآمده ازتحریم‌ها، دراز دستی آمریکا در بحث مذاکره، انرژی هسته‌ای، بحران‌های منطقه‌ای مانند سوریه، بحرین و ... و بعضاً بداخلاقی‌های سیاسی موجود در بین مسئولان و ... همه و همه وظیفه ما را دوچندان می‌کند تا مجدداً با حضوری گسترده‌تر از قبل چشم استکبار جهانی را که چشم در چشم ما نشسته‌اند و نظاره‌گر هستند تا فشار تحریم‌ها و غیره را بیش از گذشته ببینند، کور کرده و تمامی ابزارهای رسانه‌ای که آماده کرده‌اند را استفاده کنند تا شاید بتوانند برای خود و اربابانشان طرفی بندند را ابتر بگذاریم.

این بیانیه اظهار داشت: از شما مردم عزیز، غیرتمند شهر ورامین دعوت می‌کنیم همانند سال‌های گذشته شور و شعور ایمانی خود را به نمایش گذاشته و در تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان، شهدای عزیز و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله الشریف با حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1391 توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و قلب امت اسلامی و امام امت را شاد کنند.

انتهای‌پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول