اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

حضور مردم در 22 بهمن هوشمندانه‌ است

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: به حضور هوشمندانه و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن اطمینان داریم.

حضور مردم در 22 بهمن هوشمندانه‌ است

غلامعلی موحدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انار اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز موجب بیداری مردم سراسر دنیا شده و بنیان انقلاب اسلامی براساس دستورات الهی است و بی‌شک می‌تواند بشریت را در سراسر عالم نجات دهد و به سمت کمال هدایت کند. 

وی عنوان کرد: دهه فجر یادآور عزم پولادین و اراده‌ آهنین آن غیور مردانی است که برای نیل به اهداف متعالی در قالب نظامی مبتنی بر اصول اعتقادی و ارزشی اسلام‌ در مقابل گلوله‌های دژخیمان سینه سپر کردند.

موحدی‌نیا ابراز داشت: ملت ایران اعجاز پیروزی خون بر شمشیر را به عینه نشان دادند و انقلابی آفریدند که چشمان دنیا را به خود خیره کرد و امروز الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان گشته است. 

وی خاطرنشان کرد: در آستانه فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، خداوند تبارک و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمت به انقلاب مقدس اسلامی و حرکت در طریق دستیابی به آرمان‌های بلند آن را با زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای‌ نصیبمان کرد.

موحدی‌نیا ابراز داشت: تردیدی نیست در تداوم این عزت و افتخار مردم خداجو و ولایتمدار شهرستان انار همراه با ملت ایران اسلامی با نصب‌العین قرار دادن این کلام رهبر معظم انقلاب که فرمود، «‌حضور آگاهانه‌ ملت‌ یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌‌های‌ قدرت‌ لایزال‌الهی‌ است‌، موجب شده است‌ که‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و توفنده‌ باقی‌ بماند»، حضوری دشمن‌شکن دارند.

وی گفت: اطمینان دارم، حضور هوشمندانه و مقتدر ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، مانند همیشه محاسبات و توطئه‌چینی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را خنثی کرده و صف‌آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم بر هم می‌زند.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول