اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفت

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودروهای توقیفی

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی تسهیلات ویژه‌ای برای ترخیص خودروهای توقیف شده در نظر گرفته است.

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودروهای توقیفی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت نیک‌مرام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس برابر وظایف و ماموریت‌های محوله خود با خودروهایی که دارای آلودگی‌های صوتی، مزاحمت برای نوامیس مردم، حمل سگ و حیوانات در داخل خودروی سواری و ترویج فرهنگ غربی باشند برخورد قانونی به عمل می‌آورد و این وسایل نقلیه از یک تا سه ماه توقیف می‌شوند.

وی ادامه داد: در این راستا و همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و برابر تدابیر فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ‌ها ارائه می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: مالکان این وسائل نقلیه با در دست داشتن مدارک دال بر مالکیت برای ترخیص خودروی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد نیز در ادامه اظهار کرد: سه تن از گردانندگان باند شرارت‌ و اوباش‌گری در منطقه خواجه‌ربیع مشهد دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: از چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر شرارت‌های چند تن از اوباش خیابانی در منطقه خواجه‌ربیع مشهد به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد و تیم‌های اطلاعاتی کلانتری 25 ماموریت یافتند برای برخورد قانونی با اعضای این باند وارد عمل شوند.

کریمی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی ساعت 18 و 30 دقیقه بیستم بهمن‌ماه پس از انجام ردزنی‌های اطلاعاتی در اقدامی غافلگیرانه ماموریت یافتند سه تن از عاملان اصلی اخلال در نظم و امنیت عمومی را در حالی که وضعیت عادی نداشتند و با عربده‌کشی در محدوده خیابان بهمن اقدام به شکستن شیشه‌های خودروهای عبوری و تخریب اموال عمومی می‎کردند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: جستجوهای گسترده پلیسی برای دستگیری 8 متهم فراری این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول