اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پیشنهاد مذاکره آمریکا فریب بزرگ است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیشنهاد مذاکره آمریکا در شرایط فشار و تحریم را فریبکاری علیه ملت ایران دانست.

پیشنهاد مذاکره آمریکا فریب بزرگ است

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه پیشنهاد مذاکره آمریکا از سر شیطنت است، اظهار داشت: پیشنهاد مذاکره توام با تهدید و فشار در واقع پیشنهادی برای کوتاه آمدن ملت ایران است.

وی ادامه داد: ملت ایران از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که 34 سال پیش فریاد کرد، هیچ‌گاه کوتاه نخواهد آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا منشأ تمام مشکلات امروز کشور است، ادامه داد: این کشور اساس بدبختی‌های تمام مسلمانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فشارهای آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا تنها نظام را تحریم نکرده بلکه تمام ملت ایران را زیر فشار مسائل اقتصادی قرار داده است از این رو پیشنهاد مذاکره این کشور نوعی حقه‌بازی محسوب می‌شود.

کعبی افزود: اگر آمریکا واقعاً خواهان مذاکره با ملت ایران است باید دست از تحریم و شیطنت علیه ملت برداشته و به حقوق واقعی ما اعتراف کند.

وی با بیان اینکه رفتار دولت آمریکا برای ملت ایران سند است و نه ادعاهای دولتمردان آمریکایی خاطرنشان کرد: از آنجا که رفتار این دولت خلاف ادعاهای آنان است، ملت ایران نمی‌تواند چنین فریبی را بپذیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکره با آمریکا ادامه داد: همانطور که ایشان فرمودند «من انقلابی هستم نه دیپلمات»، ملت ایران نیز ملتی انقلابی است که دست از آرمان‌های خود برنخواهد داشت.

وی گفت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن همراه با رهبری انقلاب شفاف و صریح ندای استقلال‌خواهی و عزت‌خواهی را فریاد خواهند کرد و آمریکا را همچنان شیطان بزرگ خواهند خواند.

کعبی ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه مردمی بودن نظام است و ثابت می‌کند که مردم ایران در برابر دسیسه‌های استکبار و فتنه‌گران خم به ابرو نیاورده و در وفاداری خود به نظام و راه امام خمینی(ره) اصرار دارند.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سد محکمی در برابر دسیسه‌های استکبار خواهد بود و عزم و اراده واقعی مردم را در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نشان می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شرکت مردم در راهپیمایی این موضوع را اثبات می‌کند که امروز پس از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این نهضت هنوز زنده است و راه خود را با قدرت طی می‌کند.

وی ابراز داشت: حضور مردم در اینگونه اجتماعات نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب به عنوان رویش‌های این حرکت، به خوبی با آرمان‌های آن آشنا بوده و مسیر روشن این انقلاب را با جدیت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/78006/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول