اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک:

مردم با حضور پرنشاط در 22 بهمن نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی مردم را به حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند و گفتند: مردم همانند گذشته با حضور وصف‌ناپذیر و میلیونی خود نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‌کنند.

مردم با حضور پرنشاط در 22 بهمن نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پیام مشترک آیت‌الله محسن مجتهد شبستری و احمد علیرضابیگی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است، آمده است: با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به برکت ایمان، آگاهی، بصیرت و شجاعت ملت بزرگ ایران و رهبری حکیمانه و بی‌نظیر امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های دایمی نظام سلطه، ایران اسلامی همچنان راه پرافتخار خود را به سمت آرمان‌ها و آینده درخشان استمرار می‌بخشد.

این پیام می‌افزاید: مردم همیشه در صحنه و سربلند ایران اسلامی راهپیمایی 22 بهمن را در حالی برگزار خواهند کرد که قدرت‌های بزرگ استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار با اعمال تحریم‌های همه‌جانبه علیه این ملت سرافراز و مقاوم، درصدد متوقف کردن پیشرفت‌های عظیم علمی و دستاوردهای شگرف فرزندان این مرز و بوم هستند.

اما ملت ایران با اراده آهنین و با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با صلابت، راه جدیدی پیش پای ملت‌های آزاده جهان به‌ویژه منطقه خاورمیانه و دیگر کشورها گذاشت و حلاوت آزادگی و استقلال در سایه مکتب رهایی‌بخش اسلام را به آنها چشاند.

در پیام امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه شده است: در این زمینه و در شرایطی که آثار و برکات نفوذ اندیشه‌های اسلامی، انقلابی و عدالت خواهی ملت ایران، خیزش اسلامی امت‌های مسلمان منطقه را در مراحل سرنوشت‌سازی قرار داده و برخلاف آرزوهای کشورهای غربی، توطئه‌های آنان را در منطقه به شکست کشانده، راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت و بار معنایی عمیقی برخوردار خواهد بود.

صادرکنندگان این پیام با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران به‌ویژه مردم مؤمن و متعهد و همیشه در صحنه آذربایجان‌شرقی برای شرکت یکپارچه و گسترده در راهپیمایی عظیم و سراسری یوم‌الله 22 بهمن، ‌اظهار امیدواری کردند که مردم همانند گذشته با حضور وصف‌ناپذیر و میلیونی خود در این نمایش بزرگ اقتدار و صلابت بار دیگر دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرده و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه‌آفرینی‌های خود بیافزایند.

انتهای‌ پیام/60002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول