اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

متروی اصفهان با بسنده کردن به اعتبارات نهادی میسر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسریع در راستای اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان با بسنده کردن به اعتبارات شهرداری و دولتی امکان‌پذیر نیست و باید از بخش خصوصی برای بهره برداری از این پروژه استفاده نمود.

متروی اصفهان با بسنده کردن به اعتبارات نهادی میسر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه برای کاهش آلاینده‌های جوی باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی حرکت کنیم، اظهار کرد: آلاینده‌های جوی موجود در کلان‌شهر اصفهان از دغدغه‌های مردم است و راه‌اندازی متروی اصفهان امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 با حضور تمام مردم، افکار و سلایق به پیروزی رسیده و استمرار پیدا کرده است، اضافه کرد: تمام مردم نیز در هشت سال جنگ تحمیلی با دنبال کردن اهداف انقلاب در راستای دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب تلاش کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مسیر 34 ساله انقلاب اسلامی ایران با حضور اقشار مختلف جامعه هموار شده است، تصریح کرد: به صورت قطعی استمرار انقلاب به حضور تمام افراد و تفکرات نیاز دارد.

وی با بیان اینکه امروز هیچ شخصی اجازه ندارد مسائل انقلاب را به نفع خود مصادره کند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به تمام مردم تعلق دارد و تمام مردم برای استمرار یافتن انقلاب باید سوار بر قطار انقلاب شوند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه تسریع در اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان با بسنده کردن به اعتبارات شهرداری و دولتی امکان‌پذیر نیست، تاکید کرد: درصدد افزایش بودجه و اعتبارات دولتی برای راه‌اندازی چنین پروژه‌هایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حرکت به سوی بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت بخش‌های خصوصی می‌تواند در تسریع در روند اجرای پروژه متروی اصفهان موثر باشد، افزود: افزایش و توسعه محور‌های حمل و نقل عمومی جزو برنامه‌های شورای شهر اصفهان قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حجم ترافیک در اصفهان بسیار بالا است، گفت: خیابانی در شهر اصفهان وجود ندارد که خالی از ترافیک باشد و با وجود تمام اقدامات صورت گرفته در اصفهان در راستای کنترل ترافیک، حجم بالایی از ترافیک در تمام خیابان‌های اصفهان مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار‌های دریافت شده امسال برای چهار میلیون متر مربع زیربنا در مناطق چهارده‌گانه پروانه صادر شده است، اظهار کرد: شورای شهر باید بداند این هزینه‌ها برای چه اموری مصرف می‌شود تا بتواند جوابگوی شهروندان باشد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول