اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 162

22 بهمن روز نمایش وحدت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران، راهپیمایی 22 بهمن را روز نمایش اقتدار وحدت ملت ایران عنوان کرد.

22 بهمن روز نمایش وحدت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، امیر فضلی اصانلو ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد قائمشهر با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سرنوشت‌ساز بودن حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: تمامی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان مازندران برای حضور گسترده خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کردند.

نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران با تأکید بر اهمیت حضور دانشجویان به نمایندگی از  جامعه علمی و فرهنگی در این راهپیمایی افزود: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌طلبد که دانشجویان همانند دیگر اقشار مردم با اتحاد و همدلی اقتدار وحدت مردم ایران را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

فضلی اصانلو ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران وحدت و حرکت در مسیر ولایت است، همه اقشار جامعه به دور از هر نوع نگاه حزبی بر اساس نگاه یکدلی و وفاق مردان مرد دوران انقلاب در راهپیمایی امسال شرکت می‌کنند تا بر هر اندیشه تفرقه‌انگیز یا دشمن‌مدارانه خط بطلان بکشند و بار دیگر با بنیانگذار انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید پیمان کنند.

انتهای‌پیام/86008/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول