اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور ایلام:

نظم ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: نظم ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن تامین می‌شود.

نظم ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن تامین می‌شود

محمد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: فردا از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن از تقاطع فردوسی تا میدان شهید کشوری محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: افزون بر این مسیرهای منتهی به خیابان آیت‌الله حیدری محدودیت سیار ترافیکی از سوی پلیس راهور ایلام اعمال می‌شود.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: شهروندان باید از پارک و تردد خودروها در مسیرهای تعیین شده به شدت خودداری کنند.

رسولی تصریح کرد: مردم و اقشار مختلف جامعه فردا با حضور پرشور و جدی خود در این راهپیمایی بزرگ و به یادماندنی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم توان هرگونه تحرک و نابخردی را از دشمنان مردم و انقلاب سلب خواهد کرد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره درصدد تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی بوده و در این راه از هر ترفندی استفاده کرده‌اند.

رسولی تصریح کرد: اما خوشبختانه تمام توطئه‌های آنان در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی شده است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: فردا نیز پرسنل نیروی انتظامی در کنار دیگر اقشار جامعه در این راهپیمایی بزرگ شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: افزون بر این، با همکاری و تعامل خوب مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی حفظ امنیت انتظامی و ترافیکی این راهپیمایی را عهده‌دار بوده و در این راستا تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: این نیرو با تدابیر اندیشیده شده تمام توان خود را صرف برقراری امنیت ترافیکی مسیر راهپیمایی می‌کند.

وی اظهار داشت: این فرماندهی با استقرار نیروهای گشتی پیاده و سواره درصدد نظم ترافیکی و روانسازی تردد راهپیمایان در مسیر از پیش تعیین شده است.

وی از مالکان وسایط نقلیه خواست در روز راهپیمایی 22 بهمن خودروهای خود را در مسیر میدان 22 بهمن تا میدان کشوری پارک نکرده و با نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: تمام تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی حفظ امنیت ترافیکی مسیر راهپیمایی بوده و تحقق این مهم منوط به همکاری و تعامل مردم با این نیرو است.

انتهای پیام/2246/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول