اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملارد:

حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملارد ‌گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود.

حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، سرهنگ پاسدار محمد قدیری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران حضور یافت و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در ملارد مبنی بر اینکه اتفاقات اخیر در مجلس شورای اسلامی و علنی شدن اختلافات میان مسئولان ارشد دو قوه مجریه و مقننه را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: به طور قطع هر ایرانی مومنی که دلسوز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، از این مسائل رنجیده شده است.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: ناراحتی اصلی ما این است که جنجال‌های فوق خون به دل ولی‌امرمان کرد و متاسفانه در ایام‌الله دهه مبارک فجر و شرایط حساسی که با آن درگیر هستیم، وقوع این حاشیه‌ها شایسته نبود.

* برخی‌ها باید از خود سوال کنند که رفتار آنها به سود دوست بود یا دشمن

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور نیازمند آرامش هستیم، گفت: ما این شرایط را هرگز نمی‌پذیریم و معتقدیم که سران نظام نباید مسائل و اختلاف‌نظرهای خود را علنی کرده و از طریق رسانه‌ها به اطلاع همه مردم برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد ادامه داد: در شرایطی که دشمنان خارجی برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب و مانع‌تراش در راه پیشرفت مردم ایران از هر فرصتی استفاده می‌کنند، وقوع این رخدادهای ناگوار آن‌ هم در مجلس و در دهه مبارک فجر و ایام مبارکی که با نام هفته وحدت مزین شده است، به سود نظام، مردم، اسلام و انقلاب نبود.

قدیری با طرح این پرسش که چرا دشمنان ایران اسلامی از وقایع اخیر در مجلس خوشحال شدند؟ گفت: ای کاش برخی از مسئولان از خود می‌پرسیدند که از رفتار آنها چه کسانی سود می‌برند؟ و آیا لازم بود که در آستانه انتخابات و در شرایطی که کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اینگونه ذهن مردم را آشفته و آنها را از عملکرد نظام مایوس کنیم؟

* با درایت رهبری معظم انقلاب حاشیه‌های اخیر مدیریت شده است

وی تاکید کرد: ایجاد اختلاف در میان مردم و مسئولان و سران نظام از جمله دسیسه‌هایی است که دشمنان غربی‌ علیه ما طراحی می‌کنند و این موضوع به اندازه‌ای آشکار است که هیچکس این توطئه‌ها را انکار نمی‌کند. حال پرسش این است که ما به دسیسه‌های دشمنان آگاهی داریم، پس چرا خودمان برای آنها خوراک تبلیغاتی فراهم می‌کنیم؟

این فرمانده ارشد نظامی در شهرستان ملارد افزود: طی 3 دهه اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده‌ایم و به طور قطع این جنجال‌ها نیز خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

قدیری گفت: خوشبختانه ملت ایران دارای رهبری هستند که با درایت و بصیرت بر همه موضوعات اشراف دارند و اجازه نمی‌دهند که حاشیه‌هایی مانند رخدادهای اخیر در حرکت انقلاب اسلامی به سمت تعالی مانعی ایجاد کند.

* نباید دیگر به حاشیه‌های اخیر در مجلس پرداخته شود

وی تاکید کرد: این موضوع نیز با هدایت‌های مدبرانه ولی‌امر مسلمین کنترل شده است و خوشبختانه بار دیگر اشراف معظم‌له به تمام موضوعات به کمک ایران و انقلاب آمد.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد متذکر شد: به شخصه اعتقاد دارم که دیگر نباید به این موضوع پرداخته شود و همانطور که رهبری انقلاب با دلی پر خون صبر فرمودند، ما نیز باید همین شیوه را دنبال کنیم تا در آستانه انتخابات فضای سیاسی کشور گرفتار تنش‌های کاذب نشود.

* حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دشمن‌شکن خواهد بود

قدیری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: به طور قطع امسال مردم ما با حضور گسترده در راهپیمایی علیه دشمنان اسلام و انقلاب موضع‌گیری قاطعی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: این موضع‌گیری به طور قطع دشمن‌شکن بوده و ملت ما بار دیگر به توطئه‌های دشمنان غربی و بدخواهان داخلی پاسخی قاطعانه خواهند داد.

* فعالیت بیش از 60 هزار بسیجی در شهرستان ملارد

فرمانده سپاه ناحیه ملارد همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تعداد بسیجیان فعال در این شهرستان گفت: بسیج محدود به یک قشر خاص نیست و معتقدیم که همه ملت ایران به غیر از فریب‌خوردگان و دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب را بسیجی می‌دانیم.

قدیری گفت: هم‌اکنون بیش از 60 هزار جوان مومن و ولایی به صورت فعال عضو بسیج شهرستان ملارد هستند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف به ویژه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب فعالیت می‌کنند.

وی در پایان بیان داشت: این بسیجیان برای هر خدمتی به اسلام و انقلاب آماده هستند و حضور تاثیرگذار آنها در عرصه‌های مختلف موجب افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

انتهای پیام/‌64001/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول