اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خانه ملت در جمع فرهنگیان مازندران:

پذیرش مذاکره با آمریکا ساده‌لوحانه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پذیرش مذاکره با آمریکا را ساده‌لوحانه دانست.

پذیرش مذاکره با آمریکا ساده‌لوحانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمد دامادی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرهنگیان استان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره درخواست مذاکره امریکایی‌ها از جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تهدید و ادعای دوستی با مردم ایران قابل قبول نیست.

وی افزود: ساده‌لوحانه است که تقاضای مذاکره و دوستی آنها را باور کنیم.

نماینده مردم مرکز استان در خانه ملت، انقلاب اسلامی را دارای پیچ‌های تاریخی دانست و افزود: همانطور که قبلا به سلامت گذشتیم حالا نیز با درایت مسئولان و هدایت رهبری موفق خواهیم بود.

دامادی با اشاره به اهمیت درس و مدرسه و نقش آن در ساختن آینده کشور افزود: رئیس جمهوری، من و شما همه از همین کلاس‌های درس بیرون آمده‌ایم و هیچ کشوری پیشرفت نمی‌کند زمانی که آموزش و پرورش آن مناسب نباشد.

پیشرفت مغرب زمین مدیون روح اسلام است

در ادامه این همایش، سید رمضان شجاعی با اشاره به دانشمندان برجسته ایران پس از اسلام که آثار بر جای مانده از آنان، منشأ پیشرفت در مغرب زمین شده است، تصریح کرد: مغرب زمین تا پیش از قرن 15 میلادی اسمی نداشت و این نام امروز را مدیون دمیده شدن روح اسلام به ایران و برخی کشورهای خاورمیانه است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در بیان تاثیرات انقلاب اسلامی در سرعت بخشی به پیشرفت علمی کشور با اشاره به رکود علمی و انحصار درس‌خواندن به شهرهای بزرگ و نقاط  بیشتر بهره‌مند در سال‌های پیش از انقلاب تصریح کرد: امروز دانشمندان ما از کوچک‌ترین روستاهای دورافتاده تا اهالی شهرهای بزرگ همدوش یکدیگر در تولید علومی مانند دانش هسته‌ای نقش دارند.

وی با اشاره به اولویت پرورش بر آموزش در قرآن افزود: در قرآن 9 بار کلمه پرورش قبل از آموزش آمده است و فقط یک بار آموزش از پرورش در قرآن پیشی گرفته است که این نشان از اهمیت پرورش دارد.

انتهای پیام/86021/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول