اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

دلیل استمرار انقلاب حضور موثر مردمی بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل استمرار و دوام انقلاب همین حضور موثر مردمی در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها بوده است.

دلیل استمرار انقلاب حضور موثر مردمی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، همزمان با سراسر کشور گلبانگ الله‌اکبر در مسجد فاطمه زهرا(س) برازجان به مناسبت سی‌و چهارمین فجر انقلاب اسلامی طنین‌انداز شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توسط مردم محروم و مستضعف خلق شده و طی سالیان گذشته خود آنها برای حفاظت از آن تلاش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد افزود: همه ما وظیفه داریم برای حفظ انقلاب در صحنه باشیم و با شرکت در انتخابات، راهپیمایی‌ها و سایر عرصه‌های مورد نیاز از ارزش‌های آن دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در کشور جوانانی بسیار انقلابی داریم که سن کمی دارند و در زمان انقلاب اسلامی حضور نداشته‌اند گفت: معنای اینکه ما در استمرار انقلاب شرکت داشته باشیم این نیست که حتما در زمان انقلاب یا جنگ حضور داشته باشیم بلکه با حضور در راهپیمایی‌ها و یک تکبیر گفتن هم در انقلاب و استمرار آن می‌توانیم سهیم باشیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان مرتبا اینگونه القاء می‌کنند که اینهمه راهپیمایی و تظاهرات طی سی سال برای چیست؟ اتفاقا دلیل استمرار و دوام انقلاب همین حضور موثر مردمی بوده است و حضور ما بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس اضافه کرد: انقلاب متعلق به عده خاصی نیست و به آحاد جامعه تعلق دارد؛ اگر کسی پوشش و لباس نامتعارف یا نادرست داشت یا رفتار او کمی تغییر کرده به معنای این نیست که از انقلاب روی گردان شده است و این ملاک صحیحی برای سنجش میزان اعتماد و علاقه مردم به نظام نیست.

موسوی‌نژاد با اشاره به تظاهرات مردمی در حماسه 9 دی سال 88 گفت: در آن روز هم دیدیم که آحاد مختلف ملت با پوشش‌ها، ظاهرها و سلیقه‌های مختلف حضور پیدا کرده و از انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی اذعان داشت: مردم قهرمان دشتستان نیز دوشادوش سایر ملت انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن اعتماد و علاقه خود را به اسلام و نظام نشان خواهند داد و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان خواهند کوبید.

پیش از آغاز مراسم، گروه سرود دانش‌آموزان به خواندن سرود انقلابی پرداختند.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول