اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

تشکیل اتاق فکر جریان انحرافی و فتنه برای براندازی نظام

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی و فتنه با هدف براندازی نظام اتاق فکر تشکیل داده‌اند.

تشکیل اتاق فکر جریان انحرافی و فتنه برای براندازی نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان دشتستان در برازجان با تبریک سالروز حماسه عظیم یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم دشتستان امروز حماسه عظیم حضور را خلق کرده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی مردمی نجیب، تلاش‌گر و آرمان‌خواه هستند و در همه عرصه‌ها حضور یافته‌اند و زمانی که دنیا به دو قطب غرب به سرکردگی آمریکا و شرق به سرکردگی شوروی تبدیل شده بود، امام(ره) به پشتوانه امت مسلمان و انقلابی قطب دیگری به‌نام نظام جمهوری اسلامی ایران را شکل داد که در دنیا بی‌نظیر بود.

موسوی‌نژاد بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی بود و مبتنی بر معارف الهی، نبوی و علوی است و مردم با رهبری حکیمانه و داهیانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی این انقلاب را خلق کردند.

وی اضافه کرد: مردم در عرصه دفاع از آرمان‌ها، حیثیت، وطن و نظام جمهوری اسلامی هشت سال در مقابل دشمنان انقلاب و ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کردند و این در شرایطی بود که که تحریم محض بودیم و امکانات و تجهیزات نظامی، تجربه دفاع از کشور و تجربه اداری مدیریت جنگ را نداشتیم،

این مسئول اذعان داشت: امت مسلمان ایران اسلامی با اخلاص و ایثار و روحیه بسیجی برای دفاع از انقلاب مقابل دشمنان شرق و غرب ایستادگی و مقاومت کردند و سند پرافتخار 250 هزار شهید، 500 هزار جانباز و ایثارگر 44 هزار آزاده سند این دوران پرافتخار است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تاسی و الگوبرداری از عاشورا بود که مردم ما توانستند هشت سال محکم و مصمم مقابل دشمن ایستادند به‌گونه‌ای که یک وجب از خاک نظام اسلامی دست دشمن نیفتاد.

موسوی‌نژاد افزود: امت مسلمان ایران اسلامی بعد از جنگ محکم و مستحکم برای ترمیم خرابی‌هایی که دشمن حاکم کرده بود بر نظام جمهوری اسلامی ایستادگی و تلاش کردند و جهادگونه برای ساخت نظام جمهوری اسلامی و عمران و آبادانی ایران عزیز تلاش کردند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی و شجاع ایران اسلامی برای مقابله با جنگ فرهنگی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی محکم و مستحکم ایستادند و در کنار ولی‌امر مسلمین جهان ایستادند و از آرمان‌ها دفاع کردند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: این مردم همیشه و هرجا نیاز بوده حضور یافته‌اند و وظیفه و ماموریت خود را انجام داده‌اند.

مردم بساط فتنه‌ها را جمع کردند

موسوی‌نژاد متذکر شد: در فتنه‌ سال 78 که دشمن آمده بود که نظام را از بیخ و بن بردارند و براندازی نظام را در ذهن داشتند مردم ایستادند و بساط فتنه سال 78 را جمع کردند.

وی ابراز داشت: در فتنه سال 88 دیدیم که چگونه مردم حماسه 9 دی را خلق کردند؛ زمانی که برخی خواص مردود شدند، زمانی که افرادی برای پست و مقام سر می‌شکاندند و با تمام وجود ارزش‌ها را زیر پا له می‌کردند و مقابل ارزش‌های شهدا ایستادگی می‌کردند، مردم نیز مقابل آنها و منافع‌طلبی آنها ایستادگی کردند و در 9 دی 88 بساط فتنه را جمع کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه به سرانگشتان ولی امر نگاه کرده‌اند که هر کجا دستوری دهند، سراسیمه و همه با هم با اتحاد و وحدت برای اجرای فرامین ولی امر حضور دارند.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: زمانی که دشمن برای به‌ تنگنا رساندن مردم و پایین‌ آوردن آستانه تحمل مردم تحریم را ایجاد می‌کنند و برخی فریب‌خوردگان داخلی کمک می‌کنند که مردم نسبت به نظام و ولایت دلسرد شوند و جدایی بین مردم و نظام بیفتد، حماسه‌ 22 بهمنی چون امروز را خلق می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی امروز از حیث جمعیت بی‌نظیر بوده و معنای آن تذکری به مسئولین و روسای قوا برای حرکت در مسیری پیشرفت، توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی با اتحاد و وحدت می‌باشد و حضور متعهدانه مردم هشداری به همه مسئولان و روسای قوا و همه کسانی که راه را به بی‌راهه می‌روند است.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: مردم با حماسه حضور خود این تذکر و هشدار را می‌دهند که ما هیچ‌گاه تفرقه و نفاق بین مسئولین را نمی‌پذیریم.

مسئولان باید تذکرات مردم را درک کنند

وی متذکر شد: مردم با حضور خود هشدار داده‌اند که اگر امروز به گرانی و تورم انتقاد داریم به این معنا نیست که انقلاب را نمی‌خواهیم و امام(ره) را نمی‌خواهیم، بلکه محکم و مستحکم کنار ولی امر مسلمین ایستاده‌ایم و برای رشد و تعالی این کشور و استیلای بر دشمنان و مبارزه با مستکبرین که چنگ‌اندازی می‌کنند ایستاده‌ایم.

موسوی‌نژاد اذعان داشت: همه مسئولین باید تذکر مردم را درک کنند و بفهمند که مردم با کسی عهد اخوت نبسته و تعارف ندارند و بر اساس چارچوب و اصول‌ها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با مسئولین تعامل می‌کنند و در غیر این صورت قطعا مردم خود تکلیف کشور را تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: صبر مردم بر اساس صبر نبوی و علوی است و برای احیای آرمان‌ها تا جایی که ولی امر مصلحت بدانند صبر خواهند کرد و در برابر تنگناهای اقتصادی و تورم تحمل می‌کنند ولی اختلاف بین مسئولین را به هیچ وجه نمی‌پذیرند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره‌ای که امروز دشمنان ما و آمریکایی‌ها و غرب برای توطئه علیه نظام اسلامی تدوین کرده‌اند و برنامه‌ریزی که علیه ملت ما ایجاد کرده‌اند به هیچ نحو از ناحیه مردم قابل پذیرش نیست و مردم با تمام توان مقابل آن ایستادگی می‌کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: مردم خسته نشده‌اند و اگر مسئولین خسته شده‌اند مسئولیت را رها کنند و بروند، مردم ما در تمامی عرصه‌ها ایستاده‌اند و هیچ‌گاه با دشمن کنار نخواهند آمد و برای مقابله با کسانی که حیثیت و تمامیت نظام را خدشه‌دار می‌کنند و برای براندازی نظام تلاش می‌کنند، آماده هستند.

وی افزود: مردم ایستاده‌اند و در آینده نزدیک شاهد باشیم که پرچم جمهوری اسلامی با دست توانمند مقام معظم رهبری به دست حضرت بقیه‌الله سپرده شود و همه با هم در رکاب ولی امر برای احیای شریعت اسلام تلاش کنیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است و مردم باید برای آن تلاش کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه جریان فتنه و انحراف با هدف براندازی نظام اتاق فکر تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات 23 خرداد گروهک انحراف و جریان فتنه با هم اتاق فکری برای براندازی نظام تشکیل داده‌اند را شکست خواهند داد.

انتهای پیام/2451/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول