اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

خروش ملت در 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار انداخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: خروش ملت ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت.

خروش ملت در 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار انداخت

 حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در حاشیه مراسم یوم‌الله باشکوه 22 بهمن در میدان شهید بهشتی پلدختر به خبرنگار فارس گفت: ملت ایران با تمام فشارها و تحریم‌های اقتصادی با تمام توان از ولایت فقیه دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان کوردل بدانند که ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای خارجی، راست قامت و تمام قد از ولایت فقیه و همه ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند.

لروند با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با فشارها و تحریم‌ها بر افکار مردم فشار بیاورد، خاطر نشان کرد: استکبار با حربه تحریم می‌خواهد، ولایت را از مردم جدا و آن ها را از اعتقادات‌شان دور کند، اما راهپیمایی پرشکوه و پرصلابت امروز توطئه‌های دشمنان را خنثی و استکبار جهانی را به هراس انداخت و دشمن را بیش از پیش مأیوس کرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر تصریح کرد: خوشبختانه مردم ولایت مدار پلدختر بار دیگر ثابت کردند که توطئه‌های استکبار خللی در اراده آنان ایجاد نمی‌کند.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه 22 بهمن در تاریخ مردم پلدختر ماندگار شد، افزود: تا زمانی که مردم در صحنه باشند و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه پلدختر از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی تقدیر کرد و گفت: همه مسئولان باید قدردان این ملت بصیر باشند و تلاش کنند تا مسیر پیشرفت و آبادانی کشور را هموار کنند.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول