اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت:

سارقان یک کیلوگرم طلا در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: سارقانی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک کیلوگرم طلا به ارزش دو میلیارد ریال کرده بودند، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

سارقان یک کیلوگرم طلا در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرهاد قدسی اظهار داشت: سارقانی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک کیلوگرم طلا به ارزش دو میلیارد ریال کرده بودند، در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: فردی مضطرب و پریشان با مراجعه به پلیس آگاهی از سرقت یک کیلو و 100گرم طلا به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال خبر داد.

وی در بیان جزئیات وقوع این سرقت افزود: با توجه به اظهارات مالباخته مشخص شد، شاکی دارای یک باب مغازه طلافروشی است که روز حادثه پس از خریداری یک هزار و 100 گرم طلا از بازار تهران در مسیر برگشت یکی از مشتریان سابق خود را به نام «بهاره» تا جلوی درب منزلش همراهی می‌کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به درب منزل متهمه، همدست وی، شاکی را به داخل دعوت کرده و سپس با تهدید چاقو تمامی طلا و جواهرات را سرقت و متهمان یک رسید 500 میلیون ریالی از مالباخته دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد‌: به ‌دلیل حساسیت پرونده، موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از چهره‌نگاری و شناسایی متهمان با کسب دستور قضایی سارقان دستگیر و تمامی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: در بازجویی به عمل آمده، متهمان به بزه انتسابی اعتراف و اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول