اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کلانتری 172:

شک پلیس زورگیران سابقه‌دار تحت تعقیب را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری 172 از شناسایی و دستگیری دو زورگیر سابقه‌دار در میدان معلم خبر داد.

شک پلیس زورگیران سابقه‌دار تحت تعقیب را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی پلیس، منصور زمانی از شناسایی و دستگیری دو زورگیر سابقه‌دار در میدان معلم خبر داد و به تشریح جزییات این خبر پرداخت.

سرپرست کلانتری 172 گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، مأموران این یگان هنگام گشت‌زنی در میدان معلم شهرری بودند که به سرنشینان یک خودروی سواری پژو پارس که پلاکش با گل مخدوش شده بود و در حال پرسه زدن بودند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور توقف دادند، اما او به محض مشاهده پلیس بدون توجه به اخطار پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد و متواری شد.

زمانی عنوان کرد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و مأموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند که راننده خودرو به علت زورگیری تحت تعقیب است، که با اجرای طرح مهار طی مسیر کوتاهی مأموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه قمه، یک قبضه چاقو و چهار دستگاه تلفن همراه کشف شد و در بازجویی‌های ابتدایی از متهمان مشخص شد آنها سابقه‌دار هستند و چندین مرتبه به اتهام زورگیری و سرقت بازداشت شده‌اند.

سرپرست کلانتری 172 در پایان تصریح کرد: مأموران متهمان را به ‌همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول