اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

4 هزار مجری طرح اشتغال کمیته امداد بیمه هستند

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 4 هزار مجری طرح اشتغال از خدمات بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی بهره‌مند هستند.

4 هزار مجری طرح اشتغال کمیته امداد بیمه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، علیرضا مرادی با اشاره به اینکه 17 هزار و 478 طرح اشتغال در سطح استان اجرایی شده اظهار کرد: از مجموع طرح‌های به اجرا رسیده 11 هزار و 510 طرح در استان در حال فعالیت هستند که تاکنون بیش 40 درصد از مجریان طرح‌های اشتغال از مزایای، بیمه خدمات درمانی و بازنشستگی بهره‌مند هستند.

وی افزود: از مجموع طرح‌های فعال در استان 5 هزار و 150 طرح از محل منابع امداد و 6 هزار و 363 طرح از محل تسهیلات بانکی در حال فعالیت هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در خصوص محل تأمین اعتبارات حق بیمه مجریان طرح‌های خودکفایی گفت: در حال حاضر یک هزار و 337 طرح از محل اعتبارت دولتی و دو هزار و 614 طرح نیز از محل یارانه‌ها تأمین اعتبار می‌شود.

وی تصریح کرد: مجریان طرح‌های اشتغال که میانگین سنی آنها از 18 تا 50 سال است می‌توانند برای استفاده از این بیمه اقدام کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی به مزایای بیمه‌های مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: افراد مذکور پس از اتمام  پرداخت حق بیمه در زمان  مقرر و یا در صورت پیری، از کارافتادگی و یا فوت سرپرست خانوار از مستمری ماهیانه بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی در انتها هدف از اجرای این طرح  را در جهت خودکفایی افراد نیازمندان

عنوان کرد و گفت: این طرح می‌تواند زمینه‌های استقلال مادی خانواده‌ها را فراهم کند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول