اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر معاون وزیر علوم به مازندران

یادمان شهدای گمنام در مازندران رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سفر معاون وزیر علوم به مازندران، 10 پروژه در دانشگاه کشاورزی ساری به بهره‌برداری رسید که یادمان شهدای گمنام در این دانشگاه گل سرسبد پروژه‌ها نام گرفت.

یادمان شهدای گمنام در مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، 10 پروژه عمرانی و تحقیقاتی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ساختمان جنگل آموزشی و پژوهشی،‌ «سری یک» دارابکلا در مساحت 200 متر مربع دارای امکانات رفاهی و بهداشتی با اعتباری بیش از یک‌هزار و 735 میلیون ریال در شهرستان میاندورد، تکمیل و توسعه مجموعه کلاس‌های تحصیلات تکمیلی در مساحت یک‌هزار و 850 مترمربع با امکانات 12 کلاس و سرویس کامل تجهیزاتی که با اعتباری بیش از یک‌هزار و 860 میلیون ریال در ضلع جنوبی میدان اول دانشگاه احداث شد، از جمله این پروژه‌ها در حاشیه سفر معاون وزیر علوم به مازندران بود.

پردیس دانشگاهی واحد بین‌الملل دانشگاه در مساحت 30 هکتار عرصه و 7 هزار و 500 متر بنا برای دوره‌های کارشناسی ارشد، بیماری‌شناسی گیاهی، آبخیزداری، آبیاری و زهکشی و تغدیه دام و دوره دکترای آبخیزداری، آبیاری و زهکشی و تغذیه دام در شهرستان میاندرود نیز با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

در این مراسم ایستگاه تحقیقاتی علوم شیلات در مساحت شش هزار متر مربع با 12 استخر خاکی هر کدام به مساحت 500 متر مربع با هزینه‌ای بیش از 136 میلیون ریال در مزرعه آموزشی دانشگاه احداث و به بهره‌برداری رسید.

در این سفر، سالن تحقیقاتی طیور در مساحت 110 متر مربع با هزینه‌ای بیش از 206 میلیون ریال، آزمایشگاه شیمی چوب و گیاه‌شناسی در مساحت 600 متر مربع با هزینه‌ای بیش از 12 هزار و 200 میلیون ریال در مزرعه آموزشی و آزمایشگاه گروه چوب و کاغذ ساختمان علوم دامی و شیلات به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از کلیدی‌ترین پروژه تحقیقاتی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با عنوان پژوهشکده ژنتیک و زیست و فناوری کشاورزی طبرستان در مساحت 400 متر مربع با اعتباری بیش از 2 هزار و 101 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که در دل این پروژه از طرح، استحصال و فرآوری کیتوزان از گاماروس دریای خزر رونمایی شد.

گفتنی است، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و تحقیقاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، بنای یادمان شهدای گمنام در این دانشگاه را که در مساحت 460 متر مربع با اعتباری بیش از یک‌هزار و 168 میلیون ریال هزینه دربر داشته است به‌طور رسمی به بهره‌برداری رساند.

انتهای پیام/86006/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول