اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویی در صائین‌قلعه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویی در صائین‌قلعه خبر داد.

افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویی در صائین‌قلعه

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تامین مسکن برای مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد در راستای حمایت از جامعه هدف این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی خانواده‌های زیر پوشش داشتن مسکن مقاوم است، اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسئولان کمیته امداد زمینه ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد و ساخت مسکن مددجویان در قالب تعمیرات کلی و جزئی، ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی و پرداخت اجاره بهای منزل صورت می‌گیرد، افزود: با بررسی‌هایی که امدادگران به صورت مستمر و دوره‌ای از محل زندگی مددجویان انجام می‌دهند، نیازهای آن‌ها شناسایی و بر همین اساس خدمات در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان فقط از طریق اعتبارات امداد اجرایی نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه به علت فرهنگ نوع‌دوستی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، خیرین ابهری به صورت مستمر این نهاد را در ساخت مسکن برای خانواده‌های نیازمند یاری می‌کنند.

داودی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویی در شهر صائین‌قلعه اشاره داشت و گفت: این واحدها به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات مقاوم‌سازی و کمک‌های خیرین برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در پایان به برخی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در دهه مبارک فجر نیز اشاره داشت و گفت: افتتاح طرح‌های اشتغالزایی، برگزاری جشن انقلاب برای مددجویان و اعضای کانون‌های پیرو ولایت نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت این ایام مبارک اجرایی شد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول