اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

طرح بسیج سازندگی در بخش منابع طبیعی اجرایی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار جدی‏تر گرفته شدن اجرای طرح بسیج سازندگی در بخش منابع طبیعی استان سمنان شد.

طرح بسیج سازندگی در بخش منابع طبیعی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی عصر امروز در بازدید از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری کشور امروز به رتبه‏های خوبی در زمینه‏های مختلف دست یافته است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی نیز در برهه کنونی در تمام عرصه‏ها وارد شده است و در عرصه منابع طبیعی نیز می‏توان با بهره‏گیری از توان بسیجیان فعالیت‏های خوبی را به منصه ظهور رساند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح بسیج سازندگی در حوزه منابع طبیعی می‏توان علاوه بر غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، در نهایت به رشد فرهنگ حفظ منابع طبیعی و اجرای بسیاری از پروژه‏ها منتهی شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح مهم، آشنایی جوانان و متخصصان حوزه‏های کشاورزی و منابع طبیعی با عرصه‏های منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ممکن می‏شود.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این، می‏توان با به‏کارگیری جوانان و بسیجیان در طرح بسیج سازندگی، پروژه‏های مختلفی را عملیاتی ساخت.

خسروی اضافه کرد: در عین حال، کمک در راستای آبادانی و خدمت‏رسانی به روستاهای محروم و دورافتاده استان سمنان در بخش‏های منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور جوانان و بسیجیان در این زمینه دست‏یافتنی می‏شود.

وی همچنین رسیدگی به بهره‏برداران و مرتع‏داران استان سمنان در مناطق محروم و نیازمند یاری این استان را قابل توجه دانست و گفت: در صورتی که به بهره‏برداران منابع طبیعی استان پرداخته شود، دلگرمی مردم حاصل خواهد شد و این امر در نهایت به تثبیت نظام می‏انجامد.

علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی امروز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بازدید کرد.

خسروی پس از ورود به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بخش‏های مختلف این اداره کل دیدن کرد.

وی ضمن گفت‏وگو با شماری از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، در نشستی با مدیرکل و معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز شرکت کرد.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول