اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ورزش شهرداری تبریز:

بومی‌گرایی هدف اصلی باشگاه شهرداری تبریز است/ استخدام نخبگان ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون سازمان ورزش شهرداری تبریز با اعلام اینکه بومی‌گرایی هدف اصلی باشگاه شهرداری تبریز است، گفت: شهرداری تبریز نخبگان و قهرمانان ورزشی استان را استخدام می‌کند.

بومی‌گرایی هدف اصلی باشگاه شهرداری تبریز است/ استخدام نخبگان ورزشی

میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداری تبریز می‌تواند قهرمانان و نخبگان ورزشی استان را استخدام کند و تاکنون عظیم قیچی‌ساز در کوهنوردی و پرویز عالی در کشتی به استخدام شهرداری تبریز درآمده و پرونده اشتغال چند قهرمان دیگر استان نیز در حال پیگیری است.

سهرابی یکی از اهداف معاونت ورزش شهرداری را ایجاد نشاط و تحرک در میان شهروندان ذکر کرد و افزود: در زندگی ماشینی امروز، فقر حرکتی در میان شهروندان مشهود است و عدم توجه به این موضوع می‌تواند هزینه گزافی را بر دوش شهروندان داشته باشد.

معاون ورزش شهرداری تبریز افزود: در کنار ورزش قهرمانی و کارمندی، توسعه ورزش بین شهروندان یکی از وظایف شهرداری تبریز است و عملا شاهد افزایش ورزش همگانی و توسعه سرانه ورزش در شهر تبریز هستیم.

وی گفت: تاسیس سالن چند منظوره، سالن تیراندازی، خانه والیبال، خانه کشتی، خانه ورزش‌های رزمی، چهار مجموعه مختص ورزش بانوان، جاده کوهستان در ارم و باغمیشه، مسیر دوچرخه‌سواری و نصب بیش از 120 ست دستگاه‌های ورزشی در بوستان‌ها و مراکز گردشگری شهر توسط شهرداری تبریز همه علت بسترسازی و تشویق شهروندان به ورزش است.

بومی گرایی هدف اصلی باشگاه شهرداری تبریز

سهرابی بومی‌گرایی در ورزش شهرداری تبریز را یکی از اهداف اصلی این مجموعه دانست و افزود: از سال 84 که من مدیر باشگاه شهرداری تبریز شدم تمام تیم‌های این باشگاه با ساختار بومی صعود کرده‌اند و به غیر از سال دوم تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر که منجر به سقوط تیم شد، تیم‌های باشگاه شهرداری با بازیکنان بومی در مسابقات حضور یافته و افتخارات قابل ذکری را نیز کسب کردند.

وی گفت: اخراج یکی از مربیان تیم شهرداری تبریز به دلیل عدم بکارگیری بازیکنان بومی بود که با اهداف این باشگاه در منافات بود.

10 میلیارد تومان بودجه باشگاه شهرداری تبریز

سهرابی کل بودجه باشگاه شهرداری تبریز را که شامل چندین تیم لیگ برتری و دسته یکی، ورزش کارمندی، ورزش قهرمانی و برگزاری همایش‌های ورزشی می‌شود را 10 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: باشگاه شهرداری تبریز به عنوان پیشگام ورزش در شهرداری‌های کشور محسوب می‌شود و در بعد ورزش کارمندی و ورزش همگانی نیز بین سه کلانشهر اول کشور هستیم.

وی برگزاری مسابقات فوتبال محلات را با نام شهدای شهرداری با حضور 400 تیم در دو دوره، افتتاح نخستین چمن مصنوعی محلات در میدان شیخ محمد خیابانی، تجهیز میدان محلات به سرویس بهداشتی، سکو و رختکن، ساخت ورزشگاه پارک صنعت با ظرفیت یک هزار و 500 تماشاگر و آغاز احداث چهار استادیوم 5000 هزار نفری در تبریز را از مهمترین اقدامات باشگاه شهرداری تبریز ذکر کرد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول