اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مداحان استان بوشهر خبر داد

حضور دو یگان رزمی از مداحان استان بوشهر در رزمایش الی بیت المقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج مداحان استان بوشهر از حضور دو یگان رزمی از مداحان استان بوشهر در رزمایش الی بیت المقدس خبر داد.

حضور دو یگان رزمی از مداحان استان بوشهر در رزمایش الی بیت المقدس

علیرضا پولاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های بسیار مفصلی برای برگزاری باشکوه این رزمایش در بوشهر انجام شده و 20 هزار بسیجی استان بوشهر آماده حضور در این رزمایش هستند.

وی افزود: در همین ارتباط بسیج مداحان نیز با برنامه‌ریزی مفصلی که داشته خود را برای حضور گسترده در این رزمایش آماده کرده است.

فرمانده بسیج مداحان استان بوشهر تصریح کرد: نقش مداحان در طول دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و شب‌های قبل از عملیات مداحان با مداحی‌هایی که می‌کردند انگیزه چندبرابری به رزمندگان برای مقابله با دشمن می‌دادند.

پولاد گفت: امروزه مداحان همچنان بر عهد و پیمان خویش در راستای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی مقاوم هستند و در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط 120 نفر از مداحان استان در قالب دو یگان رزمی در رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس حضور خواهند یافت.

پولاد در ارتباط با برنامه‌های بسیج مداحان در رزمایش الی بیت المقدس گفت: بسیج مداحان استان بوشهر در این رزمایش وظیفه برگزاری مراسم دعای کمیل، زیارت عاشورا و دعای ندبه را بر عهده دارد.

فرمانده بسیج مداحان استان بوشهر خاطرنشان کرد: با حضور گسترده بسیجیان استان بوشهر و رسانه‌ها شاهد برگزاری رزمایشی پرافتخار در حد نام و نشان سپاه عزیز در استان بوشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول