اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 375

احمدی‌نژاد: برخی‌ها پنهانی به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهند

خبرگزاری فارس: برادر رئیس جمهور گفت: برخی‌ها پنهانی به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهند.

احمدی‌نژاد: برخی‌ها پنهانی به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داوود احمدی‌ن‍ژاد در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد اتفاقات یکشنبه در مجلس گفت: ایران یک مملکت زنده است، بله قربان‌گو نیست، در نظام شاهنشاهی همه احسنت می گفتند، اگر مطلبی به مجلس می آمد همه مجلسیان احسنت می گفتند اما امروز نظام زنده است و ما نباید هراسان از بگو مگوها باشیم، بله اگر زمینه مخدوش کردن وحدت جامعه باشد هرکس شروع کننده باشد مطرود است، اما این انتقادها از نظر من طبیعی است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: هر دو این عزیزان رؤسای قوه هستند البته باید توجه شود که مجلس در رأس همه امور است، قانون را مجلس اعلام می‌کند نه قوه مجریه، قوه مجریه باید تابع مجلس باشد، امروز ملت ایران رفتار مسئولان را با منویات رهبر معظم انقلاب می‌سنجند و نمره می‌دهند، جدل‌های تفرقه‌افکنانه پذیرفتنی نیست، انتقاد باشد اما توهین و جدل خیر.

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با فرمایشات رهبری در خصوص ارتباط با آمریکا گفت: در نظام اسلامی همه چیز باید همسو با نظر ولایت فقیه باشد، ولایت هم تا امروز چه مقام معظم رهبری چه امام راحل جز عزت برای مردم و کشور ما نخواسته‌اند.

احمدی‌نژاد ضمن انتقاد از برخی افراد که به دنبال رابطه با آمریکا هستند، گفت: افرادی که بحث ارتباط با آمریکا را مطرح می‌کنند احمق هستند، اگر دیروز آمریکا ما را تهدید می‌کرد و یک درصد باور می‌کردیم، امروز می‌دانیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، در لبنان از یک جمعیت اندک بدون پشتوانه که حتی دولت لبنان هم به طور کامل از این جمعیت پشتیبانی نمی‌کند با تکیه بر ایمان و پیروی از ولایت‌فقیه و تحت امر قائد بزرگ آن منطقه سید حسن نصرالله در 33 روز اسراییل را شکست داد، بعد رفتند سراغ غزه و در هشت روز از غزه هم شکست خوردند، امروز استکبار در بدترین وضعیت خود قرار دارد.

وی عنوان کرد: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد، برخی‌ها پنهانی به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهند، این‌ها ایمانی متزلزل دارند، در شرایطی که ملت ایران یک صدا شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل می‌دهد آنها پنهانی پیام مذاکره می‌دهند، این افراد بی‌عرضه، بی‌غیرت و بی‌شخصیت هستند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول