اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع):

یازدهمین جشنواره امام رضا(ع) را باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: قصد ما بر این است که یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را هر چه با شکوه‌تر و بهتر از سال‌های گذشته انجام دهیم.

یازدهمین جشنواره امام رضا(ع) را باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد جعفری در یک نشست خبری که صبح امروز در هتل الغدیر برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار داشت: درباره اجرای این برنامه تصمیماتی گرفته شده که در این رابطه 48 کشور میزبان این جشنواره هستند.

وی ادامه داد: امسال در یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در داخل و خارج از کشور 82 برنامه ملی توسط 82 دستگاه اداره کل آستان قدس رضوی در 32 نقطه از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

جعفری اظهار داشت: در 16 استان کشور با موضوع کودک و نوجوان برنامه‌های ویژه‌ای داریم و همچنین جشنواره گسترده مردمی را هم در شهرها و روستاها به طور گسترده برگزار می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) افزود: در دوره یازدهم جشنواره بین‌المللی همزمان با میلاد امام رضا(ع) شاهد جشن‌های هر چه بهتر و با شکوه‌تر هستیم.

وی ادامه داد: در مسیر قدمگاه امام رضا در این دوره این جشن‌ها و برنامه‌ها خیلی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و علاوه بر اداره کل ارشاد، سایر دستگاه‌های فرهنگی و دستگاه‌هایی مثل محیط زیست، بهزیستی، امور ایثارگران و بنیاد شهدا و دانشگاه‌ها هم بر این جمع اضافه شده‌اند.

جعفری ادامه داد: امسال در 48 کشور و در 186 نقطه از این کشورها برنامه‌های خاصی داریم. برنامه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند شامل بخش همایشی، جشنواره‌ای و مسابقه‌ای که توسط خود بنیاد امام رضا(ع) اجرا می‌شود و بخش دوم را در واقع خود مردم اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول