اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران:

رسانه‌ها منویات مقام معظم رهبری را به طور جدی پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: باید واقعیات سیاسی به درستی تبیین شود و رسانه‌ها منویات رهبر معظم انقلاب را جدی‌تر پیگیری کنند.

رسانه‌ها منویات مقام معظم رهبری را به طور جدی پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی لحظاتی پیش با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های جنوب شرق استان تهران از رسانه‌های فعال این حوزه بازدید به عمل آورد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران در حاشیه این نمایشگاه با حضور در جمع خبرنگاران به سؤالات آنها پاسخ داد.

حجت‌الاسلام یاسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید اظهار داشت:‌ امید است خبرنگاران در رسانه‌های خود به معرفی خبرنگاران شهید پرداخته و ویژگی‌ها و خدمات آنها را بیان کنند.

وی با اشاره به برگزاری 32 نماز جمعه در استان تهران و قدردانی از خبرنگاران در پوشش خبری نمازجمعه‌های استان تهران خاطرنشان کرد: به فضل خداوند متعال نمازهای جمعه استان تهران که از فیروزکوه تا ملارد را شامل می‌شود با تلاش اصحاب رسانه پوشش خبری داده می‌شود.

* رسانه‌ها منویات رهبری را به طور جدی پیگیری کنند

حجت‌الاسلام یاسینی در ادامه با تأکید بر رعایت امانت توسط رسانه‌ها تصریح کرد: باید واقعیات سیاسی به درستی تبیین شود و امید است، رسانه‌ها منویات رهبر معظم انقلاب را جدی‌تر پیگیری کنند.

* اظهارنظر ائمه جمعه در خصوص تقسیمات کشوری شایسته نیست

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران در ارتباط با نمایندگی ولی فقیه بیان داشت: تنها ائمه جمعه مراکز استان‌ها و کسانی که حکم از امام و مقام معظم رهبری به عنوان نماینده دارند، نماینده ولی فقیه در آن منطقه هستند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران در ارتباط با ورود ائمه جمعه و اظهارنظرهای آنها در ارتباط با تقسیمات کشوری گفت: تقسیمات کشوری برعهده دولت است و هرجا که شایسته و ویژگی‌های لازم در ارتباط با ارتقا را داشته باشند با نظر دولت ارتقا می‌یابند و ورود ائمه جمعه به این موضوعات شایسته نیست.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام سیدصالح یاسینی، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران تا دقایقی دیگر با حضور در غرفه خبرگزاری فارس میهمان این خبرگزاری بوده و به سؤالات خبرنگاران این رسانه پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول