اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان خبر داد

برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم برای خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان از برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم برای خانواده شهدا در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های تخصصی قرآن کریم برای خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کامبیز ابراهیمی‌یگانه شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر تلاش کرده تا نیازهای مختلف خانواده‌های شهدا را شناسایی و برای رفع این نیازها برنامه‌ریزی کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان ادامه داد: در یک ‌سال گذشته در شهرستان دشتستان توجه خاصی به اولویت‌ها و مسائل فرهنگی داشته‌ایم و با نگاه خاص به مسائل فرهنگی، برنامه‌ریزی گسترده‌ و جامعی در این خصوص صورت گرفته است.

ابراهیمی‌یگانه خاطرنشان کرد: بسط فرهنگ ناب و غنی اسلامی را در اجرای برنامه‌های فرهنگی مورد توجه قرار داده‌ایم و براین اساس شاهد برگزاری کلاس‌‌های قرآنی ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی قرآن کریم در رشته‌های مختلف با به ‌کارگیری اساتید و مربیان مجرب و ماهر و به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان خانواده‌های شهدا از دغدغه‌هایی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام داده و برنامه‌ریزی ارزشمندی به ‌منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خانواده‌های معزز شهدا در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان عنوان کرد: استفاده رایگان خانواده شهدا و ایثارگران از خدمات کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان از اقداماتی است که به‌ منظور تحقق این هدف صورت گرفته است.

ابراهیمی‌یگانه ابراز داشت: مطالعه و کتابخوانی، سبب افزایش بصیرت و دانش افراد می‌شود و در توسعه سطح فرهنگی جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به برگزاری دوره‌های آموزش کامپیوتر برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: امروز آگاهی از علم کامپیوتر یکی از نیازهای ضروری جامعه است و در واقع کسی که با این علم آشنایی نداشته باشد، در جامعه امروزی فردی بی‌سواد تلقی می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان گفت: دوره‌های آموزشی کامپیوتر در سه محل با تخفیف‌های خاص به‌ منظور بهره‌مندی خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود که براساس انتخاب خود و با دریافت معرفی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در این کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

ابراهیمی‌یگانه در پایان اظهار داشت: دوره‌ آموزش رایانه ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مرکز دیجیتال ستاد نماز دشتستان با تخفیف 60 درصدی، خانه گرافیک با تخفیف 30 درصدی و آموزشگاه کامپیوتر ریحانه با تخفیف 25 درصدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول