اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

مسئولان در آستانه عید برای کنترل بازار بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساوجبلاغ گفت: با توجه به افزایش خریدها در آستانه نوروز، لازم است که مسئولان برای کنترل بازار و قیمت‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.

مسئولان در آستانه عید برای کنترل بازار بیشتر تلاش کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: بر اساس یک سنت حسنه مردم ایران در آستانه نوروز مراسم‌هایی برگزار می‌کنند و در این مدت میزان خرید‌های مردم افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر برخی مشکلات اقتصادی برای مردم دغدغه‌هایی را ایجاد کرده است، لازم است که مسئولان دستگاه‌های مختلف تلاش بیشتری برای کنترل بازار و قیمت‌ها داشته باشند.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: افزایش قیمت‌ها به ویژه کالاهای اساسی موجب شده که قدرت خرید مردم کاهش یابد و لازم است برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

* مردم خادمان واقعی کشور را فراموش نمی‌کنند

ناطقی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و شرایط اقتصادی داخل کشور گفت: مردم ما از ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کشور آگاه هستند و خوشبختانه بصیرت لازم را دارند و از سوی دیگر می‌دانند که مسئولان تلاش‌های بسیاری برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم کاذب دارند.

وی متذکر شد: وقتی می‌گویم مسئولان تلاش بیشتری داشته باشند، به این معنی نیست که آنها دست روی دست گذاشته و توجهی به مشکلات ندارند، چراکه آنها نیز در حد توان خود برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها کار می‌کنند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: مردم به خوبی شرایط را درک کرده و خادمان واقعی کشور را می‌شناسند.

ناطقی تاکید کرد: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ملت ایران به ویژه کشورهای استکباری مانند آمریکا تلاش می‌کنند تا با ایجاد نابسامانی در اقتصاد ایران، مردم را نگران و آنها را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز، مردم نیازهای اصلی خود را در این ایام خریداری می‌کنند، لازم است که مسئولان با نظارت کافی بر قیمت‌ها و بازار، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول