اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن خیال فتنه در انتخابات را به گور می‌برد

خبرگزاری فارس: قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن خیال فتنه در انتخابات را به گور می‌برد گفت: در این استان به مانند همه جای کشور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم.

دشمن خیال فتنه در انتخابات را به گور می‌برد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام شیخ قدرت‌الله خرم‌روز صبح امروز در نخستین نشست مجریان و ناظران انتخابات خبرگان و ریاست ‌جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار این استان و فرمانداران شهرستان‌های هشت‌گانه استان برگزار شد با بیان این‌که مؤمن کسی است که بشنود و فکرش را به کار بیندازد، اظهار کرد: مؤمن باید در همه حال واقعیت‌ها را ببیند و برای آن‌ها راه‌حل پیدا کند.

قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در برگزاری انتخابات آن چه که باید بیش از هر چیز مبنای کار قرار گیرد قانون است.

این مسئول نظارت بر انتخابات افزود: یکی از کارهای خوب که شاهد آن بودیم اصلاح قانون انتخابات بود که ای کاش این قانون را به صورت کامل‌تری برای اجرا اصلاح می‌کردند ولی ما آمادگی اجرای انتخابات با همین اصلاحیه را نیز داریم.

حجت‌الاسلام خرم‌روز مردم را بخش مهم‌تری از ارکان انتخابات معرفی کرد و ابراز داشت: مردم با ولایت‌پذیری که دارند قبل از هر چیز چشم به دهان رهبری دوخته‌اند و بیش از ما مسئولان مجری فرامین رهبری هستند و در اصل آن‌ها همواره چند گام از مسئولان در اجرای فرامین رهبری جلوتر هستند.

 این مسئول به انتخابات گذشته ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم در آن انتخابات حضور 80 درصدی داشتند که بزرگترین دستاورد در حوزه مردم‌سالاری برای نظام بود که متأسفانه با فتنه دشمن و ساده‌لوحی برخی در داخل تلخی‌هایی نیز برای مردم و نظام حادث شد.

قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد فتنه 88 را در عین تلخی‌هایی که داشت تجربه‌ای خوب برای همه دانست و گفت: باید پیش از برگزاری هر انتخابات فتنه‌های احتمالی و ترفندهای دشمنان را مورد بررسی قرار داد و دشمنان را از پیش خلع سلاح کرد.

اسدزاده رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام خرم‌روز با بیان این‌که امسال در این استان هماهنگی بیشتری میان هیئت‌های نظارت و مجریان وجود خواهد داشت، افزود: به این دلیل هماهنگی بیشتر است که استاندار و معاونین وی خود سال‌ها در هیئت‌های نظارت در نقاط مختلف کشور خدمت کرده‌اند و امروز بهتر از هر زمان دیگر زبان همدیگر را می‌فهمیم.

وی مجموعه هیئت نظارت در استان کهگیلویه و بویراحمد را پرکار، ارزشی و حزب‌اللهی معرفی کرد و گفت: مهم‌ترین خصیصه آن‌ها رعایت قانون و دست‌پاکی این عده است.

وی از برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای ناظران استان خبر داد و گفت: در روزهای گذشته تعداد 4 جلسه آموزشی در شهرهای مختلف استان برگزار کرده‌ایم که این جلسات ادامه خواهند داشت.

وی به صدور احکام هیئت‌ نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و گفت: جناب آقای علی اسدزاده به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و خبرگان رهبری در این استان انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول