اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال محکوم به شکست رقبا هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: در دیدارهای بعدی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محکوم به شکست تمام رقبای خود هستیم.

برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال محکوم به شکست رقبا هستیم

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در حال حاضر در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم و بازیکنان در آستانه دیدار حساس خارج از خانه برابر تیم فوتسال دبیری تبریز از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند، با این حال باید تلاش کنیم تا هر طور شده از این بازی با دست پر خارج شویم.

وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان صبا با هدف انجام بازی‌های بهتر در ادامه نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بیان کرد: در مقابل حریفان با تمام توان به میدان رفته و تمام داشته‌های خود را رو می‌کنیم تا از عنوانی که در اختیار داریم به خوبی محافظت کنیم.

مدیر تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه حمایت مسئولان باشگاه صبا موجب افزایش روحیه بازیکنان صبای قم شده است، ادامه داد: این امر نه تنها شرایط ما را بهتر کرد بلکه موجب شد بازیکنان ما در وضعیت بهتری قرار بگیرند و شرایط خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال صبای قم بازی‌های حساسی را برای قهرمانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال پیش رو دارد تصریح کرد: بازیکنان ما شایستگی اینکه تیم را قهرمان کنند دارند ولی برای این کار ابتدا باید روحیه و هماهنگی خود را حفظ کنند.

شریفی با اشاره به بازی این هفته این تیم مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز در خانه حریف عنوان کرد: برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و نزدیک شدن به قهرمانی چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل این تیم نداریم.

تیم فوتسال صبای قم در ادامه هفته نهم از دور برگشت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز پنج‌شنبه بیست و ششم بهمن ماه در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهر تبریز میهمان تیم فوتسال دبیری این شهر است.

این در حالی است که تا پیش از دیدارهای هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم با کسب 47 امتیاز از 20 مسابقه در صدر ایستاده است و تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان با کسب 46 امتیاز در مکان دوم جای دارد، ضمن اینکه این هفته تیم گیتی پسند اصفهان در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتسال حفاری اهواز خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول