اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در کلانشهر تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف 23 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در این استان خبر داد.

کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در کلانشهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام منابع خبری مبنی بر تخلیه سوخت‌های قاچاق در اطراف شهر خسروشهر تبریز عوامل انتظامی این فرماندهی بلافاصله در محل حاضر می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران در محل مشاهده می‌کنند که یک دستگاه تریلی ولوو اقدام به بارگیری فرآورده نفتی از تانکر فاقد کشنده کرده که در بررسی‌ها مشخص می‌شود که بار تانکر نفت کوره است که راننده خودرو به هویت معلوم در حال بارگیری محموله با تانکر فاقد پلاک دستگیر می‌شود.

این مقام مسئول افزود: در تحقیقات مشخص می‌شود شخص فوق فرآورده نفتی را از تانکر ترانزیتی صادراتی که توسط گمرک به منظور صادرات فرآورده به کشور عراق پلمب شده فک پلمب کرده و مبادرت به تخلیه محموله به تانکر فاقد پلاک کرده است.

مداحی گفت: با بررسی مدارک ترانزیتی متهم مشخص می‌شود مقدار 23 هزار و 620 لیتر فرآورده نفتی قاچاق است که صاحب کالا قصد ارسال آن از طریق یکی از بنادر به خارج کشور را داشته و ارزش محموله از طریق گمرک به مبلغ 13 میلیارد ریال اعلام می‌شود.

وی افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول