اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کلاهبرداری در خرید و فروش خودروهای تصادفی/ بدون اجازه پلیس خودروی اوراقی نفروشید

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کلاهبرداری در برخی معاملات خرید و فروش خودروهای تصادفی خبر داد.

کلاهبرداری در خرید و فروش خودروهای تصادفی/ بدون اجازه پلیس خودروی اوراقی نفروشید

سرهنگ فرامرز خلیلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه برابر مقرارت فروش خودروهای تصادفی و فرسوده‌ای که غیرقابل بازسازی بوده و از حیز انتفاع ساقط شده‌اند به اوراقچیان باید با مجوز اوراقی صادره از سوی راهنمایی و رانندگی انجام شود، اظهار کرد: برخی از سارقان با استفاده از اسناد و پلاک خودروهای تصادفی روی خودروهای مسروقه و به کارگیری شیوه فنی در تغییر مشخصات خودروهای مسروقه به راحتی اقدام به فروش آنها می‌کنند.

وی در ادامه خطاب به شهروندان گفت: آیا می‌دانید که سارقان و عاملان جرائم سرقت خودرو همانند کرکس به دنبال یافتن طعمه خود یعنی خودروهای تصادفی هستند تا از اسناد و پلاک آنها روی خودروهای مسروقه استفاده کنند.

این مسئول ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از خریداران خودروهای تصادفی با خرید خودروی تصادفی فرسوده چه اهدافی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: 90 درصد از خودروهای مسروقه 20 سال اخیر کشف نشده‌اند با استفاده از اسناد و پلاک خودروهای تصادفی نمره شده‌اند.

خلیلی‌نیا در ادامه عنوان کرد: سارقان و عاملان جرم برای خرید خودروهای تصادفی ممکن است با پیشنهاد مبالغ اغواکننده درصدد جلب موافقت شما در فروش خودروهای تصادفی خود به آنان باشند از این رو هوشیارانه مراقب باشید تا مورد اغفال قرار نگیرید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: عاملان جرائم سرقت خودرو حتی ممکن است از طریق درج آگهی در جراید در پی خرید خودروهای تصادفی باشند.

این مسئول انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری شهروندان با نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری از سرقت خودرو و ایجاد جامعه‌ای تؤام با آسایش و امنیت برای هموطنان مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/82009/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول