اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

ملت‌های مستضعف قطعنامه‌های استکبار را وتو می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مذاکره با آمریکا کهنه شده است گفت: دوران زورگویی‌ها به مستضعفان تمام شده و ملت‌های مستضعف قطعنامه‌های مستکبران را وتو می‌کنند.

ملت‌های مستضعف قطعنامه‌های استکبار را وتو می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در دومین روز رزمایش الی بیت‌المقدس در بوشهر اظهار داشت: توطئه مذاکره با آمریکا کهنه و رنگ باخته است.

وی افزود: با دشمنی که خصمانه‌ترین رفتار را در تاریخ خود با ملت ایران داشته و تهدید، تحریم و حمایت از تروریست‌ها را رقم زده چگونه می‌توان وارد مذاکره شد.

سردار نقدی گفت: دشمن بیش از 100 ماهواره علیه ایران دارد و در تمامی عرصه‌ها علیه ایران کار می‌کند اما به زبان حرف از مذاکره می‌زند، بنابراین ما باید عمل آنان را ببینیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دوستی با ملت ایران زمانی آغاز می‌شود که دشمن ناوهای خود را از خلیج فارس دور کرده و پایگاه‌های نظامی در بحرین، کویت، قطر و افغانستان را تعطیل کرده و دست از حمایت صهیونیست‌ها بردارد.

سردار نقدی گفت: هرگاه دشمن سرنیزه سلاح را به خانه‌های خود برگرداند آن وقت است که باید حرف از دوستی و مذاکره بزند. ملت ایران هوشیارتر از آن است که فریب خدعه‌های کهنه ‌شده را بخورد و این را در 22 بهمن امسال اثبات کرد.

وی افزود: ملت ایران صبر و تحملی فراتر از این دارد که با مشکلات اقتصادی بتوان آن را به زانو درآورد.

سردار نقدی گفت: امروز بسیجیان در این رزمایش آمدند که تفهیم کنند اگر دشمن دست از شیطنت و حمایت از صهیونیست برندارند ملت‌های مستضعف آماده می‌شوند خودشان صهیونیست را محو کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این دهه، دهه محو صهیونیست و اسرائیل است و اگر تحلیل‌گران غربی نتوانند این حقیقت را درک کنند ملت‌های مسلمان آن را به زودی جلوی چشمانشان به تصویر خواهند کشید.

وی گفت: دنیا، دنیای تحولات بزرگ، شگفت‌انگیز و سرنوشت‌ساز در تاریخ بشر است. همانطور که ملت ایران یک اعجاز بزرگ است باید منتظر معجزات بزرگتر الهی در بیداری تمام جوامع بشری بود.

سردار نقدی گفت: از خدا می‌خواهیم توان روزافزون به قدم‌های همه بسیجیان اعطا کند تا بتوان رسالت بزرگ الهی خود را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول